فرماندار مشهد مقدس عنوان کرد:

پروژه های عمرانی جان تازه ای به شهر داده است

فرماندار مشهد گفت: اقدامات مدیریت شهری در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های جدید قابل قبول است.
تصویر پروژه های عمرانی جان تازه ای به شهر داده است

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن داوری در آغاز عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط ٣ قطار شهری و عملیات اجرایی سطح سوم تقاطع غیر همسطح میدان شهید فهمیده، اظهار کرد: در این روزها در شهر مشهد الرضا (ع) خبرهای خوبی می‌شنویم که مردم را شاد کرده است. این را باید حاصل زحمات عزیزان بدانیم که همه عرصه ها فعال بودند. روزی در قرارگاه خاتم مردم را در فجر آفرینی و رشادت ها در جنگ خوشحال می‌کردید و امروز در سازندگی، این لیاقتی است که خداوند به این مردان بزرگ داده است و ما کند توانستیم این ظرفیت ها را به مردم منتقل کنیم.

وی افزود: نقص‌ها را خوب برشمردیم و دشمن نقص ها را بزرگ نمایی کرده است. قوت ها را گفتیم اما کسی نبوده تا بزرگنمایی کند.

فرماندار مشهد ضمن تشکر از قرارگاه خاتم الانبیا که آثار و اقدامات جهادی و موثری داشته اند، ادامه داد: شهرداری جان تازه ای با اتمام پروژه های گذشته و حرکت‌های جدید به شهر داد. گاهی آثار جوانی را درک نمی‌کنیم و امروز با وجود شورای جوان می‌توانیم جوانی را درک کنیم. شورای جوان افق را بلند می‌بیند و گام های بلند برمیدارد و نگاه به زمان نمی‌کند و در کوتاه ترین زمان برنامه های بزرگ انجام می‌دهد.

داوری گفت: مردم حس می‌کند امروز اتفاقی افتاده است و جای تشکر دارد و باید اینها را خوب منعکس کنیم زیرا همانگونه که گفته شده در مورد مولدسازی ما اولین استان کشور هستیم در این امر به نتیجه رسیدیم، امروز در حوزه مولدسازی سرمایه داریم و آمادگی کافی داریم تا در حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و جاده تحولی عظیم ایجاد کنیم.

وی با اشاره به شهردار مشهد، گفت: بر روی پروژه ها روزشمار بگذارید. برخلاف میل دشمن عمل کنید دشمن میخواهد ما را وعده شکن کند و ما باید نشان دهیم پای قول خود هستیم. همچنین باید ظرفیت ایجاد شده را به مردم اطلاع رسانی کنیم. اقداماتی که انجام می‌شود خوب منتقل نمی‌شود.

599345