تلاش وزارت خارجه برای تسهیل ارائه خدمات مورد نیاز ایرانیان خارج از کشور

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تلاش کرده‌ایم با تمام امکاناتی که در اختیار داریم، تاجایی که می‌توانیم در ارائه خدمات مورد نیاز ایرانیان خارج از کشور تسهیل گری‌های لازم صورت پذیرد.
تصویر تلاش وزارت خارجه برای تسهیل ارائه خدمات مورد نیاز ایرانیان خارج از کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، جمعی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه دیدار و در مورد برنامه‌های بین المللی و برون مرزی دهه فجر گفتگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امورخارجه در این دیدار تدابیر وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در برگزاری « روز ملی » کشورمان و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان، ضمن اشاره به ماهیت مردمی فعالیت‌های مرتبط با فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت که در دولت سیزدهم حسب تأکیدات رئیس جمهور، تلاش کرده‌ایم با تمام امکاناتی که در اختیار داریم، تاجایی که می‌توانیم در ارائه خدمات مورد نیاز ایرانیان خارج از کشور تسهیل گری‌های لازم صورت پذیرد.

وزیر امور خارجه کشورمان از این که ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، بخشی را برای هماهنگی فعالیت‌های حوزه بین الملل و خارج از کشور اختصاص داده است، تشکر کرد.

در این دیدار، قنبری همدانی، رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی نقش نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در برگزاری برنامه‌های مرتبط با ایام فجر انقلاب اسلامی را با اهمیت خواند.

سپس هر یک از اعضای ستاد، سهرابی، مدیرکل امور ایرانیان وزارت خارجه و نیز جمعی از مدیران و مشاوران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

منبع: تسنیم

598829