استقبال کم‌نظیر مشتریان از طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

معاون توسعه و برنامه‌ریزی بانک، گفت: در سال‌های گذشته طرح‌ها و محصولات جدیدی بر اساس نیاز روز مشتریان و با هدف افزایش رضایت آن‌ها طراحی شد که خوشبختانه موفقیت‌های بی‌شماری را برای بانک به ارمغان آورد.
تصویر استقبال کم‌نظیر مشتریان از طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون توسعه و برنامه‌ریزی بانک و «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار به همراه «رضا وهام» مدیر شعب بانک در استان مرکزی از شعب بانک در استان بازدید و عملکرد آن‌ها را بررسی کردند.

استقبال گسترده از طرح‌های جدید بانک

در این بازدید دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون توسعه و برنامه‌ریزی بانک، اظهار داشت: در حال حاضر مدیریت مالی مشتریان نسبت به گذشته پیچیده‌تر شده و برقراری یک رابطه خلاق بین مشتریان و بانک و ارائه خدمات باکیفیت بر ادامه این رابطه تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه آگاهی نسبت به بازار و شناخت کافی از محصول از متغیرهای مهم برای ارائه خدمات بر اساس نیاز مشتریان است، گفت: آگاهی و تسلط کارکنان نسبت به محصولات بانک امری ضروری است زیرا بدون شناخت کامل محصول نمی‌توان به صورت مطلوب به مشتریان خدمت‌رسانی کرد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی بانک، رابطه بین هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و موفقیت در دستیابی به چشم‌اندازهای تعیین‌شده را رابطه‌ای مستقیم خواند و افزود: در سال‌های گذشته طرح‌ها و محصولات جدیدی بر اساس نیاز روز مشتریان و با هدف افزایش رضایت آن‌ها طراحی شد که خوشبختانه موفقیت‌های بی‌شماری را برای بانک به ارمغان آورد.

«قرائی‌پور» خاطرنشان ساخت: فضای نوین شکل گرفته در صنعت بانکداری و ورود هرروزه محصولات و خدمات جدید به بازار، لزوم توجه بیشتر به امر بازاریابی را بیش از پیش با اهمیت کرده و در واقع کسب‌وکارهایی می‌توانند موفق‌تر عمل کنند که بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق و مداوم در امر بازاریابی، سهم خود از بازار را کسب کنند.

وی خواستار حضور پررنگ همه کارکنان بانک در حوزه بازاریابی شد و افزود: برخی طرح‌های بانک نظیر طرح جاری۲۲ که بهترین شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه را برای مشتریان فراهم کرده، نیاز به بازاریابی مویرگی دارد و لازم است همه کارکنان به نحو مطلوب این طرح را به مشتریان معرفی کنند.

۳۵درصد ضریب بیشتر برای دریافت وام‌ با طرح جاری ۲۲

در ادامه بازدید «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار نیز با بررسی عملکرد شعب در زمینه جذب منابع و به ویژه طرح جاری۲۲، گفت: این طرح امکان جدیدی برای مشتریان، به ویژه کسبه و صنوف ایجاد کرده تا بتوانند امتیاز بیشتری برای دریافت وام قرض‌الحسنه در شبکه بانکی کشور کسب کنند.

وی ضمن تشریح طرح مذکور، گفت: طرح جاری۲۲ در راستای تشویق مشتریان حقیقی دارای حساب جاری با دسته چک و همچنین جذب کسبه و صنوفی که قصد افتتاح حساب جاری و دریافت دسته چک این بانک را دارند، معرفی شده که شامل افزایش ضریب دریافت وام قرض‌الحسنه بالغ بر ۳۵درصد بیشتر از ضریب کنونی بانک است.

رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار با اشاره به این مهم که طرح جاری۲۲ تا پایان سال جاری تمدید شده، افزود: کسب جایگاه مناسب در شبکه بانکی کشور و افزایش سهم از بازار در کنار جذب مشتری جدید و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتریان از سایر اهداف طرح جاری۲۲ است.

«غلامی» با بیان اینکه اولین اصل در بانکداری تجهیز منابع است، افزود: افراد مختلف با توجه به نیاز و انتظاراتی که از درآمدهای خود خواهند داشت، یکی از روش‌های متفاوت برای سرمایه‌گذاری را انتخاب می‌کنند و در این خصوص بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مصمم است با ارائه راهکارهای جدید، ضمن جذب منابع مالی اشخاص مختلف، موجب بازگرداندن پول به چرخه اقتصاد و درآمد شود.

وی عنوان کرد: سبد محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به گونه‌ای طراحی شده که ضمن حفظ کرامت مشتری، نیازهای مختلف اشخاص جامعه از طریق دریافت وام‌های قرض‌الحسنه رفع گردد.

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک‌ در استان مرکزی

«رضا وهام» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی نیز ضمن ارائه گزارشی کامل از عملکرد بانک در استان، گفت: از ابتدای سال جاری منابع بانک در استان مرکزی با ۶۴درصد رشد نسبت به پایان سال گذشته به ۲۶هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، بالغ بر ۶۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان در استان پرداخت شده است.

«وهام» خاطرنشان ساخت: در استان پرداخت وام به صورت الکترونیکی رو به رشد است و در این شاخص، استان مرکزی نسبت به سایر استان‌ها از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

مدیر شعب بانک در استان مرکزی، گفت: نسبت مطالبات به مصارف بانک در استان مرکزی نیز به کمتر از نیم درصد رسیده است.

«وهام» با اشاره به اینکه در سال جاری ۳شعبه از ۱۸شعبه استان با هویت بصری جدید بازسازی شده، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، تا پایان سال ۲شعبه دیگر نیز بازسازی خواهند شد و تلاش خواهیم کرد تا ۲سال آینده همه شعب استان بر اساس هویت بصری جدید مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

منبع: بانک قرض الحسنه مهر ایران

598529