پس لرزه های کاهش سهمیه بنزین/آگاهانه دنبال ناراضی کردن مردم هستند

شهریاری در تذکری شفاهی در خصوص کاهش سهمیه بنزین گفت: فضای سیستان و بلوچستان متأسفانه متشنج است و مردم، رانندگان تاکسی و بین شهری به شدت نگران هستند و هزینه‌های آنها افزایش پیدا کرده است.
تصویر پس لرزه های کاهش سهمیه بنزین/آگاهانه دنبال ناراضی کردن مردم هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینعلی شهریاری در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تصمیمی که دولت محترم درخصوص کاهش سهمیه بنزین اتخاذ کرد، متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان که وسعت آن به اندازه چند استان کشور است، مشکلاتی ایجاد کرده است.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعداد زیادی از مردم استان به خصوص جوانان به دلیل بیکاری به کار مسافرکشی مشغول هستند، کاهش سوخت برای معلمین و افرادی که مسافت زیادی را برای رسیدن به روستا باید طی کنند، مشکلاتی زیادی را ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد در تصمیم‌گیری یک قوه عاقله‌ای که مسائل کشور را با یک نسخه نبیند، وجود ندارد. باید استان‌ها را متفاوت ببینند تا مشکلاتی برای مردم ایجاد نشود.

شهریاری افزود: فضای سیستان و بلوچستان متأسفانه متشنج است و مردم، رانندگان تاکسی و بین شهری به شدت نگران هستند و هزینه‌های آنها افزایش پیدا کرده است. در این مقطع زمان تصمیم نابخردانه گرفته شده که برای مردم مشکل ایجاد کرده است.

این نماینده در مجلس یازدهم گفت: با این تورم و گرانی به نظر می‌رسد یک عده‌ای آگاهانه به دنبال آن هستند که مردم را ناراضی کنند و زمانی که اتفاقی برای مردم می‌افتد این عده خود را بی‌اطلاع و مبرا می‌دانند. این افراد چرا مشورت نکرده و نطرسنجی نمی‌کنند و زمان و مکان را به موقع نمی‌سنجند و چرا این تصمیمات را می‌گیرند که باعث نگرانی مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: از رئیس جمهور درخواست می‌شود که دستور دهند این مصوبه لغو شود و مشکلات را از سر راه مردم در بعضی از استان‌ها به خصوص استان‌های پهناور بردارند.

منبع: ایلنا

598351