در راستای توسعه نظام سلامت کشور؛

مشارکت بانک آینده در ساخت کارخانه تولید داروی سرطانی در استان البرز

مشارکت بانک آینده در ساخت کارخانه تولید داروی سرطانی در استان البرز بانک آینده طی سال‌های گذشته، همواره کوشیده است تا در راستای ایفای نقش مسئولیت‌ اجتماعی در کشور، نسبت به تأمین مالی شرکت‌های فعال در نظام سلامت، اقدام نماید.
تصویر مشارکت بانک آینده در ساخت کارخانه تولید داروی سرطانی در استان البرز

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک آینده، به‌عنوان بانک حامی شرکت‌های تولیدکننده دارو، طی سنوات قبل، اختصاص تسهیلات ارزان‌قیمت برای تأسیس، راه‌اندازی و توسعه خطوط تولید کارخانه‌های دارویی و تأمین سرمایه در گردش آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

به‌عنوان نمونه، صرفاً در سال ۱۴۰۱، بیش از 11 (یازده) هزار میلیارد ریال توسط این بانک به شرکت‌های معرفی‌شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، تسهیلات پرداخت شده است.

در همین راستا، بانک آینده طی همکاری با شرکت دانش‌بنیان فن‌آوران دارویی کیمیا، توانست با مشارکت در ساخت کارخانه تولید دارو بیمارهای سرطانی در استان البرز، گام‌ ارزشمندی در زمینه حمایت از بیماران سرطانی، کاهش وابستگی خارجی و جلوگیری از خروج منابع ارزی، بردارد. استراتژی این بانک، مشارکت با جامعه علمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه سلامت، دارو و درمان کشور، با توجه ‌ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور، به‌منظور جلوگیری از بیماری‌ها، التیام دردها و تسری امیدواری در جامعه است.

منبع: بانک آینده

598287