احتمال ائتلاف کارگزاران با اعتدال و توسعه یا سایر احزاب اصلاح‌طلب

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به این‌که «منتظر تایید صلاحیت سایر داوطلبان انتخابات مجلس هستیم»، گفت: احتمال ائتلاف کارگزاران با سایر احزاب اصلاح‌طلب یا اعتدال و توسعه وجود دارد.
تصویر احتمال ائتلاف کارگزاران با اعتدال و توسعه یا سایر احزاب اصلاح‌طلب

به گزارش سایت خبری پرسون، یدالله طاهرنژاد درباره آخرین فعالیت انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: ما در حال رصد شرایط هستیم و احتمال می‌دهیم که تغییراتی در صحنه انتخابات رقم خورده و عده‌ای از داوطلبان به صحنه رقابت بازگردند. ما در حزب کارگزاران و برخی دیگر از احزاب اصلاح‌طلب علاقه‌مند به برگزاری انتخابات پرشور هستیم و اگر مردم هم در بین نامزدهای موجود، نامزد مورد علاقه خود را ببینند حتما برای حضر در انتخابات تشویق می‌شوند.

وی افزود: شنیده‌ایم که اواخر هفته یا اوایل هفته آینده قرار است تغییراتی در تایید صلاحیت‌ها انجام شود و امیدواریم که تعداد دیگری از داوطلبان تایید صلاحیت شوند. اگر داوطلبان دیگری هم تایید صلاحیت شوند و امکان ارائه لیست قابل دفاعی وجودد اشته باشد، لیست انتخاباتی خود را ارائه خواهیم کرد ولی در حال حاضر هنوز به این نقطه نرسیده‌ایم و منتظر تایید صلاحیت بقیه داوطلبان هستیم. در حال حاضر تعداد افراد کافی برای ارائه لیست نداریم.

این فعال سیاسی درباره احتمال ائتلاف کارگزاران با سایر احزاب اصلاح‌طلب یا اعتدال و توسعه، تصریح کرد: احتمال ارائه چنین لیستی وجود دارد. کارگزاران در دوره‌های قبل هم اعتقاد به حرکت جمعی داشت ولی تا این لحظه هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

منبع: ایسنا

598172