اختصاص بخشی از فروش

کمک «مجبوریم» به زنان کارتن خواب

قرار است ۱۰ درصد از عواید فروش فیلم «مجبوریم» رضا درمیشیان به زنان آسیب دیده اجتماعی اختصاص یابد.
تصویر کمک «مجبوریم» به زنان کارتن خواب

به گزارش سایت خبری پرسون، پویا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایى زندگى گفت: بعد از آغاز اکران فیلم «مجبوریم»، شاهد حضور تماشاگرانى در سینما هستیم که دنبال فیلم هاى اجتماعى بودند و بعد از کرونا این نوع فیلم‌ها آن هم با این سطح از کیفیت، کمتر اکران شده بود.

فیلم سینمایی مجبوریم جدیدترین ساخته رضا درمیشیان است که بازیگرانی همچون فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا و ژاله علو در آن حضور دارند. قرار است ۱۰ درصد از فروش این فیلم در سینماهای کشور، برای کمک به زنان کارتن خواب، بدسرپرست و بی سرپرست هزینه شود.

به گفته سعیدی پور، اکران مجبوریم با سه ویژگى مهم آغاز شده که اولین ویژگی، بازگرداندن مخاطب جدى سینما به سالن‌ها بوده است.

این مدیر سینمایی همراهى مخاطب با فیلم حتى بعد از پایانش را یکی دیگر از ویژگى‌های این اثر می‌داند، اتفاقی که در کمتر فیلمى مشاهده می‌شود.

او دلیل این ارتباط را علاوه بر درگیر شدن فکر مخاطب با محتوى و قصه فیلم، استفاده از موسیقى استاد کیهان کلهر در تیتراژ پایانى می‌داند که باعث می‌شود تماشاگران تا آخرین لحظه تیتراژ در سالن حضور داشته باشند.

سعیدی پور می‌گوید در این چند روزی که از اکران فیلم مجبوریم می‌گذرد، خوشبختانه تماشاگران در پایان هر سانس، با رضایت کامل سالن نمایش را ترک کرده اند که شاید همین مسئله بتواند عامل موفقیت این فیلم در ادامه راه باشد.

گفتنی است رضا درمیشیان کارگردانی فیلم‌های «عصبانی نیستم!» و «لانتوری» را در کارنامه دارد.

397536