اجرای طرح دوشنبه‌های تولید با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی در قرچک

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: با اجرای طرح دوشنبه‌های تولید، مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع مستقر در شهرستان قرچک بررسی و موانع تولید این واحدها رفع می‌شود.
تصویر اجرای طرح دوشنبه‌های تولید با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی در قرچک

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین فخاری شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از ۲ واحد تولیدی لوازم فلزی آشپزخانه و واحد تولید سنگ تزئینی اظهار د اشت: مسئولان باید گوش شنوای مشکلات تولیدکنندگان بوده و برای رفع مشکلات آنان اهتمام جدی داشته باشد،

وی افزود: با اجرای طرح دوشنبه‌های تولید، مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع مستقر در شهرستان قرچک بررسی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و همکاری مسئولان استانی، موانع تولید این واحدها رفع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مسئولان اجرایی مرتبط به فعالیت‌های تولیدی در محل کارخانه ها موجب می‌شود تا مسئولان از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا شده و در محل نسبت به بررسی و رفع موانع تولید اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری قرچک اضافه کرد: رفع موانع تولیدی تکلیفی است که همه مسئولان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید و تأکیدات رئیس جمهور در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید به آن اهتمام داشته باشند و قطعا، کوتاهی از هیچ مسئولی در خصوص تسهیل فعالیت‌های تولیدی و اشتغالزا پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: قطعا شهرستان از ظرفیت‌های ویژه‌ای در رفع مشکلات تولیدکنندگان برخوردار است و اگر مشکلی در سطح شهرستان قابل رفع نبود، باید تا با پیگیری‌های مستمر و استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری این مشکلات رفع شود.

براساس این گزارش، در جریان این بازدید مشکلات فاضلاب، دریافت تسهیلات بانکی، انشعاب گاز و بیمه کارگاه تولیدی این دو کارخانه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات از سوی سرپرست فرمانداری صادر شد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

597527