تشییع پیکر شهید گمنام در بهزیستی خوزستان

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین استانی و کارکنان روز دوشنبه مورخ 2 بهمن ماه در اداره کل بهزیستی خوزستان تشییع شد.
تصویر تشییع پیکر شهید گمنام در بهزیستی خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور باشکوه جمعی از خانواده‌های معظم شهدا منسوب به بهزیستی خوزستان، مدیران و مسئولین استانی،معاونین، کارکنان و مددجویان بهزیستی و مردم ولایت مدار در فضایی روحانی و مملو از عشق واردات به این دلاورمردان دفاع مقدس برگزار شد.

در این آیین خانواده‌های شهدا بهزیستی به استقبال و وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام آمده بودند، وداع حزن انگیز با پیکر مطهر این شهید گمنام همراه با مداحی و اجرای گروه سرود به یاد شهدای دفاع مقدس و روایت رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم در فضایی معنوی در تالار این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان در اولین یادواره شهدای منسوب به بهزیستی خوزستان و استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان و همچنین تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام بیان کرد: خدا را شاکریم که این افتخار نصیب سازمان بهزیستی شده و ما میزبان این شهید گمنام و خانواده‌های معظم شهدا و یادگاران دفاع مقدس هستیم.

مهران کریمیان افزود: جایگاه، آبرو، آزادی و سربلندی امروز از برکت خون شهدا است، کسانی که برای دفاع از اسلام، وطن و ناموس و برای دفاع از ولایت از همه چیز خود گذشتند و عاشقانه جان خود در این راه از دست دادند.

وی ادامه داد: باید از ایثار، تواضع،فداکاری و مردانگی شهدا و خانواده‌های آن‌ها تجلیل شود زیرا برگزاری این برنامه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شاهد در جامعه تاثیرگذار است.

کریمیان با بیان این که امروز جامعه ما دچار آسیب‌های اجتماعی است و زنده نگه داشتن یاد شهدا می تواند جامعه را مصون نگه دارد اظهار کرد: فرزندان ما نیاز به الگو دارند و شهدا بهترین الگو برای فرزندان این مرز و بوم هستند و پیام شهدا باید به نسل‌های آینده انتقال یابد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان توضیح داد: در حال حاضر بیش از ۲۷۰ نفر از کارکنان در بخش دولتی و ۵۰ نفر از کارکنان در بخش غیر دولتی از خانواده‌های ایثارگر و شاهد هستند و حدود ۲۲ نفر از شاغلین در بهزیستی خوزستان از فرزندان شهدا و ۱۱ نفر نیز جزو خانواده‌های آزادگان و جانباز هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌ شوند که با افتخار راه پدران خود را در سنگر بهزیستی ادامه داده و به معلولان، یتیمان و آسیب‌دیدگان اجتماعی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: سجاد باوی در بخش اورژانس اجتماعی به عنوان بسیجی به سوریه اعزام شده بود و در جریان دفاع از حرم زینب در سال ۸۶ به درجه رفیع شهادت رسید و همچنین همکار دیگر خانم نسرین یوسفی مسئول فنی بخش توانبخشی معلولان نیز توسط گروه تروریستی داعش به شهادت رسیدند که جزو شهدای بهزیستی خوزستان به شمار می‌روند.

این شهید گمنام ۱۹ ساله و در عملیات کربلای ۶ و در منطقه سومار به شهادت رسیده است.

روز ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید در اهواز برگزار شد.

منبع: ایرنا

597427