رئیس سازمان سنجش خبر داد؛

تعیین تکلیف وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین تکلیف وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش طی امروز و فردا خبر داد.
تصویر تعیین تکلیف وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالرسول پورعباس با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری که امروز با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان در خصوص وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش گفت: برای اینکه مساعدت بیشتری با داوطلبان و مردم صورت بگیرد، متقاضیان می‌توانند در تکمیل ظرفیت این آزمون شرکت کنند، در حالی‌که قبلا به این شکل بود که داوطلبان آزمون‌های قبل می‌توانستند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، اما در حال حاضر ترکیبی از داوطلبانی که در گذشته شرکت کرده بودند و داوطلبان فعلی می‌توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند و در نهایت تمامی این داوطلبان باید از نظر صلاحیت علمی و گزینش مورد تایید قرار بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش ما این بود که بعد از تایید نهایی داوطلبان از نظر صلاحیت علمی و ... فایل یکپارچه‌ای از این داوطلبان را داشته باشیم که تا کنون این فایل از سوی وزارت آموزش و پرورش آماده نشده است و هنوز داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری مصاحبه می‌شوند و روند مصاحبه و گزینش همچنان ادامه دارد و هر زمانی که این فایل آماده شود، ما در سازمان سنجش دو روز پس از آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد وضعیت تکمیل ظرفیت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش طی امروز و فردا تعیین تکلیف و نتایج آن اعلام شود.

منبع: ایسنا

587295