فعالیت سامانه بارشی از اواسط هفته در قم

کارشناس هواشناسی قم گفت: روز سه ‌شنبه بارش باران را در تمام نواحی استان پیش‌بینی می‌کنیم؛ روز چهارشنبه این بارش‌ها به طور پراکنده ادامه دارد و روز پنچشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و مه آلود خواهد بود.
تصویر فعالیت سامانه بارشی از اواسط هفته در قم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا قاضی در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری اظهار کرد: امروز و فردا(یکشنبه) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: برای اواخر روز دوشنبه سامانه بارشی آسمان استان را در بر می‌گیرد و شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای روز سه ‌شنبه بارش باران را در تمام نواحی استان پیش‌بینی می‌کنیم؛ روز چهارشنبه این بارش‌ها به طور پراکنده ادامه دارد و در ساعات‌ پایانی روز سامانه بارشی آسمان استان را ترک می‌کند.

قاضی یادآور شد: روز پنچشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و مه آلود خواهد بود و انتظار داریم روز جمعه شاهد افزایش ابر در آسمان استان باشیم.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه سردترین روز در هفته جاری است، افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی حداقل و حداکثر دمای هوا برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه متعادل خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به اینکه وزش باد شدید را در هفته جاری نخواهیم داشت، بیان کرد: انتظار داریم اوایل هفته آینده سامانه بارشی جدیدی آسمان استان قم را تحت تاثیر قرار دهد.

قاضی گفت: امروز و فردا(یکشنبه) حداکثر دما به ترتیب ۱۵ و ۱۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و برای روز دوشنبه حداکثر دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

587051