مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

جذب ۵۵۲ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل طرح های ورزشی استان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت:۲۰ درصد از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به خراسان شمالی یرای احداث و تکمیل طرح های ورزشی که معادل ۵۵۲ میلیارد ریال می باشد، جذب شد.
تصویر جذب ۵۵۲ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل طرح های ورزشی استان

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامحسین شاکری کوشکی اظهار کرد: از این میزان اعتبار؛ ۴۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن های ورزشی بجنورد، شیروان، اسفراین و سالن اختصاصی بانوان، ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت ۲ استخر در شهرستان های گرمه و فاروج و ۴۲ میلیارد ریال نیز برای احداث چمن مصنوعی و زمین چمن مینی فوتبال جذب شده است.

به گفته وی؛ اعتبارات ورزشی مصوب سفر رییس جمهور به خراسان شمالی ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

شاکری کوشکی گفت: سالن های سه هزار نفری بجنورد، سالن سه هزار نفری شیروان و مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری اسفراین از طرح های نیمه تمام رها شده سال های گذشته است که با جذب اعتبارات در این دولت روند تکمیل این طرح ها شروع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: سالن ورزشی اختصاصی بانوان بجنورد نیز در سال گذشته کلنگ زنی شد و اکنون پیشرفت فیزیکی۵۰ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور برای ساخت استخر در استان ۳۰۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: استخر شهرستان گرمه ۷۰ درصد و استخر فاروج ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شاکری کوشکی ادامه داد: اعتبارات مصوب برای احداث چمن مصنوعی نیز ۱۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۲۷ میلیارد ریال آن برای ساخت چمن مصنوعی در شهرستان های گرمه، اسفراین و فاروج جذب شده است.

منبع: ایرنا

586996