معادلات دشمنان را نقش بر آب کرده ایم/ مردم ما همواره در مسیر ولایت بوده‌اند

سرلشکر سلامی گفت: ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش بر آب کرده و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.
تصویر معادلات دشمنان را نقش بر آب کرده ایم/ مردم ما همواره در مسیر ولایت بوده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آیین اهدای هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس اظهار داشت: تا زمانی که کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار مردم باشد، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردم‌پایه است، افزود: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است، در همین راستا مردم ولایتمدار ما همواره در مسیر ولایت بوده‌اند.

فرمانده کل سپاه روحیه بسیجی را راز ایستادگی و رمز عبور ملت از بحران‌ها عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب‌مانده در بحران‌ها تبدیل کنند؛ اما ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش بر آب کرده و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.

وی اضافه کرد: به فضل و رحمت الهی، قلب ملت ایران با مهربانی و عطوفت پیوند خورده است و مردم ما در انجام کارهای نیک سرعت گرفته و بر یکدیگر پیشی می‌گیرند؛ به همین دلیل است که مردم در تعامل و همکاری بر اساس تقوا با هم زندگی می‌کنند.

سردار سلامی ادامه داد: انفاق، جلوه‌ای از وجود تقوا در انسان است و ما به این نتیجه رسیده‌ایم که ما در مقابل معیشت نیازمندان مسئولیت داریم و این وظیفه خطیر را رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عهده ما گذاشته‌اند.

فرمانده کل سپاه کمک به مستضعفان را از اولویت‌های سپاه دانست و با اشاره به حمایت صورت‌گرفته از محرومان و نیازمندان، گفت: توزیع بیش از هزار سری جهیزیه برای کمک نوعروسان نیازمند و سایر کمک‌های محرومیت‌زدایی از قبیل آب‌رسانی به مناطق محروم استان تا ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان، همگی در مسیر کسب رضایت خداوند انجام شده است.

منبع: تسنیم

586789