توضیحات مهم درباره موشک‌باران مقر موساد و داعش

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تروریسم یک تهدید فراگیر جهانی است و ایران در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری های مشترک منطقه ای و بین المللی مصمم است.
تصویر توضیحات مهم درباره موشک‌باران مقر موساد و داعش

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب گفت: اقدام صورت گرفته، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی صلح، ثبات و امنیت منطقه است و به رعایت حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشورها پایبند است، در عین حال در استفاده از حق مشروع و قانونی خود برای برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی و نیز دفاع از امنیت شهروندان خود و تنبیه جنایتکاران تردید نخواهد کرد.

کنعانی تصریح کرد: در حالیکه دشمن با محاسبات غلط خود، دست به جنایت علیه دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران زد، جمهوری اسلامی با توان بالای اطلاعاتی خود، در یک عملیات دقیق و هدفمند، مقرهای جنایتکاران را شناسایی و با استفاده از پرتابه های دقیق و نقطه زن، آنها را هدف قرار داده است و این بخشی از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام کنندگان علیه امنیت ملی ایران و امنیت شهروندان ایرانی بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان ادامه داد: تروریسم یک تهدید فراگیر جهانی است و ایران در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری های مشترک منطقه ای و بین المللی مصمم است.

منبع: ایرنا

586622