یک آمبولانس به اهالی تفتان اختصاص یافت

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک دستگاه آمبولانس به منطقه گوهرکوه و چاه احمد شهرستان تفتان خبرداد.
تصویر یک آمبولانس به اهالی تفتان اختصاص یافت

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینعلی شهریاری افزود: اهدای یک دستگاه آمبولانس به حوزه سلامت بخش‌های گوهرکوه و نازیل و دهستان چاه احمد از سوی اورژانس کشور، در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات شایسته به مردم در مناطق کم برخوردار و ارتقا بخشیدن به شاخص‌های خدمات در حوزه سلامت صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: پروژه زایشگاه این شهرستان نیز تکمیل و بر حسب اظهارات مقامات بهداشتی استان طی ۲۰ روز آینده آماده راه اندازی بوده و از نظر تجهیزات، کادر درمان، پزشک ماما فعالیت آن در دهه فجر شروع می‌شود.

شهریاری ادامه داد: پنج میلیارد تومان نیز برای تکمیل پروژه پانسیون پزشکان این شهرستان اختصاص یافته است.

شایان ذکر است در این بازدید و سفر، رئیس مجمع خیرین سلامت کشور به همراه نماینده مردم خاش در مجلس و معاونان مالی، پشتیبانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، شماری از خیران، فرماندار تفتان و اعضای شورای اسلامی شهر نوک آباد و شورای اسلامی شهرستان و معتمدین و سران طوایف از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان بازدید کردند.

شهریاری و هییت همراه وی همچنین از پروژه‌های بهداشتی خاش بازدید و بر ضرورت ایجاد پانسیون مامایی برای مرکز درمانی نجف آباد و ایجاد مرکز خدمات جامع سلامت اسلام آباد تأکید کردند و مرکز تسهیلات زایمانی نجف آباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع: مهر

586056