بخشش سومین محکوم به قصاص در بخش خزل

رییس حوزه قضایی خزل از بخشش سومین محکوم به قصاص، با گذشتن اولیاء دم از حق خود در این حوزه قضایی خبرداد.
تصویر بخشش سومین محکوم به قصاص در بخش خزل

به گزارش سایت خبری پرسون، رضایی با اشاره به بخش کوچکی از اقدامات انجام گرفته در حمایت از حقوق عامه در حوزه قضائی بخش خزل، گفت: به تازگی و به پیشنهاد این مرجع قضائی گروهی متشکل از تعدادی از مسؤولان بخش خزل و خیران نیک اندیش بخش برای جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در سطح روستاهای محروم تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه مدت زیادی از ایجاد این گروه نگذشته، تاکنون با جمع آوری کمک‌های مردمی، خوشبختانه ۴۰۰ کاپشن تهیه و بین دانش آموزان مناطق محروم در حال توزیع است و تهیه کتاب‌های کمک آموزشی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر کمک‌های این گروه خیر است.

رضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر با دستور قضائی برای بخشی از مسیر پرخطر فیروزان نهاوند گاردریل بتنی نصب شده، افزود: اقدامات قضائی لازم برای نصب تیر برق جهت سهولت برق رسانی به روستاهای محروم فیروزان و همچنین رفع معارض درباره پست برق نهاوند چهار با ارزش ریالی ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی این حوزه قضائی انجام شده است.

رئیس حوزه قضائی بخش خزل در ادامه با بیان اینکه هیج لذتی بالاتر از عفو گذشت نیست، عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته تنها درباره یک پرونده، شاکی از ۱۵ میلیارد تومان خود گذشت کرد.

رضایی به موضوع ختم به مصالحه شدن سه پرونده قصاص و گذشت اولیای دم از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: این مهم حاصل تلاش کارکنان دستگاه قضائی برای ایجاد صلح و سازش و ترویج فرهنگ زیبای بخشش است.

منبع: مهر

586029