ساخت المانی از دختر کاپشن صورتی با گوشواره های قلبی در پایتخت

رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار است المانی از شهدای حادثه تروریستی کرمان به ویژه دختر کاپشن صورتی ساخته شود.
تصویر ساخت المانی از دختر کاپشن صورتی با گوشواره های قلبی در پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز 19 دی 1402، در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص ورود موتورسیکلت‌های برقی گفت: در بودجه سال جاری شهرداری 700 میلیارد تومان برای خرید موتورسیکلت برقی اختصاص یافت که در اولویت اول این تسهیلات برای شهرداری بوده و کسانی که کار می‌کنند می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای شارژ موتورسیکلت‌‌های برقی مشکلی وجود ندارد و کسانی که این موتورها را دارند می‌توانند در منازل خود نسبت به شارژ اقدام کنند البته باید زیرساخت‌ها در شهر فراهم شود.

وی با بیان اینکه کارخانجات موتورسیکلت باید به سمت انبوه‌سازی در حوزه برقی گام بردارند گفت: با این کار می‌توانیم شاهد توسعه موتورسیکلت‌های برقی باشیم.

وی در بخش دیگر سخنانش به ساختمان‌های ناایمن شهر اشاره کرد و گفت: با همکاری دادستانی ساختمان‌ها شناسایی شد و البته برخی اقدام به ایمن‌سازی کردند تعداد ساختمان‌های ناایمن در شهر کم شده و امیدواریم الباقی هم انجام دهند.

وی در خصوص وضعیت سازه‌ای برخی از بیمارستان‌ها گفت: تعدادی از بیمارستان‌ها قدیمی و ناایمن بوده و در لیست به آنها اشاره شده است و لابته قرار است ایمن‌سازی در دستور کارشان قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: پیشنهادی مبنی بر ساخت تندیسی از دختر کاپشن صورتی و گوشواره قلبی از شهدای تروریستی کرمان به سازمان زیباسازی مطرح شده و قرار است المانی از شهدای حادثه تروریستی کرمان به ویژه دختر کاپشن صورتی ساخته شود.

منبع: فارس

575541