راهنمای کامل کنسرت های کیش: نحوه خرید بلیط، سالن های برگزاری و لیست کنسرت ها

یکی از پرطرفدارترین برنامه های که در جزیره کیش برگزار می شود کنسرت خواننده های مشهور است. در این مقاله سعی داریم راهنمای کاملی از تهیه بلیط و برنامه های زمان بندی کنسرت ها را در اختیار شما قرار دهیم.
تصویر راهنمای کامل کنسرت های کیش: نحوه خرید بلیط، سالن های برگزاری و لیست کنسرت ها

به گزارش سایت خبری پرسون، قبل از هر چیز باید خدمت شما عرض شود این مقاله آپدیت شده تا تاریخ 18 دی ماه 1402 است و شما می توانید لیست کامل و بروز شده کنسرت ها را در وب سایت کیش میزبان مشاهده نمایید.

تاریخ برگزاری کنسرت و نحوه تهیه بلیط:

برنامه های کنسرت در جزیره معمولاً از تاریخ 1 آذر تا 30 فرودین است و خوانندگان زیادی در این بازه اجرای کنسرت در جزیره را انتخاب می کنند.

تقویم برنامه ریزی کنسرت ها برای 15 روز آینده به شرح زیر است:

  • کنسرت بهنام بانی 18 دی ماه
  • کنسرت ناصر زینعلی 19 و 26 دی ماه
  • کنسرت مسیح و آرش 21 دی ماه
  • کنسرت مجید رضوی 27 دی ماه
  • کنسرت علی یاسینی 28 دی ماه
  • کنسرت مسیح و آرش 29 دی ماه
  • کنسرت امید حاجیلی 7 بهمن ماه

چه خوانندگانی تا پایان سال 1402 در کیش اجرا دارند؟

با توجه به میزان کنسرت های برگزار شده توسط هر خواننده می توان پیش بینی کرد که به زودی شاهد اجرای خوانندگان زیر در جزیره کیش هستیم:

علیرضا طلیسچی:

طلیسچی یکی از خوانندگان مطرح کشور است که امسال شاهد برگزاری چندین باره کنسرت علیرضا طلیسچی کیش بوده ایم. به احتمال زیاد این خواننده محبوب تا ابتدای سال آینده چندین اجرا دیگه در جزیره داشته باشد.

بهنام بانی:

بانی هم اکنون نیز دارای اجرا بوده و این ششمین اجرا وی از ابتدای پاییز است. کنسرت بهنام بانی کیش بسیار شلوغ بوده و همواره یکی از پرطرفدارترین کنسرت ها در جزیره کیش است.

رضا صادقی:

شب یلدا امسال کنسرت رضا صادقی در جزیره کیش برگزار شد و علاوه بر اجرای این خواننده محبوب وی از آهنگ جدید خود نیز رونمایی کرد. پیش بینی می شود رضا مجدداً تا آخر سال چندین اجرا دیگر در جزیره کیش داشته باشد.

مجید رضوی:

خواننده جوان و پرطرفدار این روزهای کشورمان برنامه های کنسرت متعددی در کیش داشته و دارد. کنسرت مجید رضوی کیش همواره با استقبال بسیار خوبی مواجه است و به نظر می رسد تا پایان سال این خواننده جوان حداقل 8 کنسرت دیگر برگزار کند.

حامیم:

یکی دیگر از خوانندگان جوان جزیره کیش است که طرفداران بسیاری دارد و کنسرت های وی معمولاً با استقبال خوبی همراه است.

ناصر زینعلی:

پس از برگزار نشدن اجرای زینعلی در اوایل دی ماه به علت بیماری و بستری شدن وی در بیمارستان وی تصمیم به اجرای دو اجرا در دی ماه در جزیره کیش گرفت. پیش بینی می شود زینعلی امسال را بسیار پرکارتر از سال های گذشته باشد.

گرشا رضایی:

این خواننده محبوب کشورمان سال گذشته کنسرت های بسیاری در جزیره برگزار کرد ولی امسال استارت کار خود را از دی ماه زده است.

سایر خوانندگانی که انتظار می رود امسال در کیش برنامه داشته باشند.

  • آرش و مسیح
  • مسعود صادقلو
  • ماکان بند
  • ایهان
  • معین زندی
  • علی زند وکیلی
  • سهراب پاکزاد
  • روزبه بمانی
  • آرون افشار
  • بابک جهانبخش
  • گروه هفت

نحوه خرید بلیط کنسرت های کیش

بهترین روش برای تهیه بلیط کنسرت در جزیره کیش و همچنین اطلاع از آخرین برنامه های برگزاری کنسرت در جزیره مراجعه به نشانی اینترنتی (kishmizban.com/mag/Concert) است و اما راه سریعتر تماس با شماره 07644100000 بوده که شما را کامل برای خرید بلیط کنسرت راهنمایی می کند.

سالن های برگزاری کنسرت در جزیره کیش

کیش دارای سالن های متعددی برای برگزاری کنسرت و یا جنگ های شبانه است به طوری که در تایم های شلوغ جزیره 2 الی 3 کنسرت همزمان در دو سالن متفاوت برگزار می شود. در زیر لیست سالن های برگزاری کنسرت در جزیره قرار داده شده است.

سالن کنسرت هال مریم کیش:

آدرس: بلوار دریا ، نرسیده به اسکله تفریحی، سالن مجلل کنسرت هال مریم کیش

یکی از بهترین سالن های برگزار کننده کنسرت که امسال بیش از 70 درصد کنسرت ها در این سالن برگزار شده است سالن کنسرت هال مریم است. این سالن مجهز به جدیدترین فناوری های سیستم های صوتی است و حدود 1200 نفر ظرفیت دارد.

سالن کنسرت رویال هال پانوراما کیش:

آدرس: جزیره کیش، بلوار رودکی، هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما یکی از هتل های 5 ستاره و تازه تاسیس در جزیره است و سالن کنسرت آن نیز بسیار مدرن و پیشرفته بوده که خوانندگان بسیاری برای اجرا خود این سالن را انتخاب می کنند.

سالن کنسرت تالار شهر جزیره کیش:

آدرس: خیابان فردوسی کیش ، سالن مجلل تالار شهر

یکی از بهترین سالن های اجرای کنسرت در کیش با ظرفیت بیش از 3000 نفر است، سیستم صوتی و نورپردازی به همراه چینش صندلی ها در این سالن باعث شده که یکی از بهترین سالن های کشور نیز باشد.

سالن آوای خلیج فارس کیش:

آدرس: انتهای بلوار اندیشه، بالاتر از اسکله تفریحی ، مجموعه آوای خلیج فارس

مجموعه اوای خلیج فارس یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی و فرهنگی کشور است که سالن کنسرت آن بیش از 3000 نفر ظرفیت دارد. این مجموعه کنار دریا بوده و علاوه بر سالن سرپوشیده، سالن روباز نیز دارد.

ساعت برگزاری کنسرت های کیش

معمولاً کنسرت ها در تایم آخر شب و ساعت 23:59 برگزار می شود ولی در تایم های شلوغ ممکن است ساعت شروع از 20 باشد.

قیمت بلیط های کنسرت در کیش

قیمت بلیط کنسرت بسیار متنوع است و در حال حاضر از حداقل 380 هزار تومان تا 700 هزار تومان است. این بازه قیمتی بسته به انتخاب نوع صندلی دارد و هر چه به صحنه اجرا نزدیک تر باشید مبلغ بلیط شما نیز بیشتر خواهد شد. قطعا بلیط 700 هزار تومانی جایگاه VIP است و شما می توانید از مزایای این جایگاه استفاده نمایید.

اگر کنسرت کنسل شود چطوری وجه خود را دریافت کنیم؟

در صورتی کنسلی کنسرت به هر دلیلی که از طرف اجرا کننده برنامه باشد، قبل از کنسلی اطلاعیه های لازم برای شما ارسال خواهد شد و پس از کنسلی نیز کافیست از مرکزی که خرید بلیط خود را انجام داده اید تماس حاصل نمایید و وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید.

لازم به ذکر است حتما از مجموعه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا در فرایند رزرو و یا لغو کنسرت برای شما مشکلی پیش نیاید.

از مراکز معتبر برای رزرو کنسرت در کیش سایت کیش میزبان است که شما می توانید از طریق این وب سایت اقدام به خرید بلیط کنسرت نمایید. همچنین شماره 07644100000 نیز امکان خرید بلیط کنسرت در کوتاه ترین زمان ممکن را برای شما امکان پذیر می کند.

منبع: کیش میزبان

575319