دبیرکل جمعیت هلال احمر:

ایثار امدادگران هلال احمر در تاریخ ماندگار می‌شود

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: شهادت ۲ امدادگر این جمعیت در حادثه تروریستی کرمان مصداق و نمونه عینی تداوم راه شهداست.
تصویر ایثار امدادگران هلال احمر در تاریخ ماندگار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی روز شنبه در آیین «نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بزرگداشت شهدای امدادگر در حادثه تروریستی کرمان» در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل شهرستان خمین، افزود: داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر جایگاه ارزنده‌ای دارند. بی شک ایثارگری این عزیزان در تاریخ ماندگار می‌شود.

وی هدف از برگزاری هفته‌ها و مناسبت‌های فرهنگی را ترویج آن فرهنگ‌های مختلف بیان کرد و افزود: در هفته فرهنگی خمین باید اندیشه امام خمینی (ره) تحقق پیدا کند.

وی اظهار کرد: دشمن از تمام ظرفیت‌ها و ابزار‌ها برای خاموش کردن اندیشه امام (ره) استفاده کرد چرا که ترویج تفکر و اندیشه امام راحل موجب ایستادگی در مقابل دشمنان می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: باید در راستای تداوم اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرد و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند انسان دوستی هستیم.

همچنین در این مراسم یوسفی گفت: در جنگ غزه هلال احمر نخستین سازمانی بود که برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کرد و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی‌برای کمک به مردم مظلوم غزه جمع‌آوری شد.


افتتاح خانه هلال در بیت رهبر کبیر انقلاب

در سفر یکروزه دکتر یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و هیات همراه به شهرستان خمین، خانه هلال در بیت تاریخی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

منبع: میزان

575251