ضرغامی در حاشیه جلسه دولت:

برای تحول در گردشگری اول باید نگاه مسئولان را متحول کنیم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه مساله من به عنوان وزیر گردشگری باز بودن در مسجد است، گفت ما زحمت می‌کشیم که آمار گردشگران افزایش یابد، بعد سرویس بهداشتی برایشان نداریم. اگر گردشگری رونق بگیرد، اولین تاثیر آن بر اشتغال است.
تصویر برای تحول در گردشگری اول باید نگاه مسئولان را متحول کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص انتقادات به فعالیت این وزارتخانه، اظهار کرد: برای تحول در گردشگری اول باید نگاه مسئولان را متحول کنیم و برخی را توجیه کنیم. ۸۷۰ مسجد و حدود ۴۸۰ بقاع متبرکه داریم که در مسیر گردشگران هستند؛ اینها باید درب مساجد را باز بگذارند تا گردشگران بتوانند در جاده‌ها از سرویس بهداشتی استفاده کنند. مساله من به عنوان وزیر گردشگری باز بودن در مسجد است. مردمی که می‌خواهند نماز بخوانند و از سرویس بهداشتی استفاده کنند، نباید با در بسته مواجه شوند.

وی با تاکید بر این که در گردشگری نیاز به یک تحول فکری داریم، گفت: ما زحمت می‌کشیم که آمار گردشگران افزایش یابد، بعد سرویس بهداشتی برایشان نداریم. اگر گردشگری رونق بگیرد، اولین تاثیر آن بر اشتغال است.

ضرغامی افزود: در این دو سال اقدامات زیادی برای تحول فکری و زیرساخت و مشکلات قانونی انجام شده است. گردشگری در کشور ما باید تکانی بخورد و پایدار بماند.

منبع: پانا

574800