سپاه کردستان 52 سری جهیزیه میان زوجین جوان توزیع کرد

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از توزیع 52 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 80 میلیون تومان میان زوجین جوان خبر داد.
تصویر سپاه کردستان 52 سری جهیزیه میان زوجین جوان توزیع کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار جمشید رضایی پیش‌ازظهر امروز در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که در سالن آزادی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سلیمانی؛ جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و اظهار داشت: در سال 1947 حدود 75 سال پیش بلوک شرق و غرب با نقشه اسرائیل همه یهودیان جهان را به سمت کشور فلسطین سوق و با این ترفند که ما آواره و نجاتمان دهید، غده سرطانی تشکیل دادند.

وی گفت: هم‌اکنون 15 درصد خاک فلسطین در دست فلسطینیان و 85 درصد از خاک این کشور توسط اسرائیل غصب شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان جنایات رژیم صهیونیستی و وقایع اخیر در فلسطین را محکوم کرد و افزود: علی‌رغم همه تجهیزات و امکانات روز دنیا و حمایت آمریکا از این رریم کودک‌کش؛ حماس از شش نقطه از دیوارها عبور کرده و 1500 نفر از آنان را به درک واصل کردند و 250 نفر اسیر گرفتند و تعداد زیادی را نیز زخمی کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی 20 هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه را به شهادت رسانده و 50 هزار نفر را زخمی کرده که این جنایات وحشیانه جز خفت و خاری دستاوردی برای آنان ندارد.

رضایی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی ترسش بیشتر از حضور حاج قاسم است، عنوان کرد: نهضت کمک مومنانه نیز در قالب برنامه‌های این ایام بوده و سپاه کردستان در سه محور "توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای جهیزیه و اجرای پروژه‌های عمرانی" در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه بیت‌المقدس در نه ماهه نخست سال‌جاری 42 میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی کمک کرده‌ است، اظهار کرد: د 2600 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان، اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون تومان، 470 سری جهیزیه به ارزش 14 میلیارد تومان، پروژه‌های محرومیت‌زدایی به ارزش 19 میلیارد و 973 میلیون تومان، آسفالت 24 هزار مترمربع راه روستایی به ارزش یک میلیارد و 792 میلیون تومان و تامین قیر به ارزش 825 میلیون تومان انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان کردستان با اشاره به اینکه در این هفته نیز 22 هزار بسته معیشتی به ارزش 17 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط سپاه در استان توزیع می‌شود، خاطر نشان کرد: ارزش هر بسته 800 میلیون تومان است

وی با اشاره به اینکه همچنین در طول این هفته 52 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 80 میلیون تومان میان زوجین جوان توزیع می‌شود، اضافه کرد: ارزش هر سری جهیزیه 40 میلیون تومان است.

رضایی بیان کرد: 8 پروژه‌ عمرانی نیز در هشت روستای دیواندره به ارزش 32 میلیارد و 80 میلیون تومان توسط سپاه اجرا شده است.

منبع: تسنیم

574610