رژیم صهیونیستی با کارهای دیوانه‌وار میخ‌های جدید بر تابوتش می‌زند

وزیر کشور با بزدلانه‌خواندن اقدام رژیم صهیونیستی در ترور شهید «سید رضی موسوی» گفت: این رژیم با کارهای دیوانه‌وار خود، میخ‌های جدیدی بر تابوت خود می‌زند.
تصویر رژیم صهیونیستی با کارهای دیوانه‌وار میخ‌های جدید بر تابوتش می‌زند

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه آئین گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی، اظهار کرد: در وصف این شهید بزرگوار، همین کافی است که بگوییم او توسط بدترین دشمنان خدا و خلق یعنی رژیم صهیونیستی شهید شد.

وی افزود: بغض وی، آن‌چنان در دل دشمنان جا داشت که این چنین کار بزدلانه و وحشیانه انجام دادند؛ مقام شهادت حق این شهید بزرگوار بود؛ او بیش از ۳۰ سال در خدمت جریان مقاومت بود و از جوانی و از روزی که خود را شناخت تا زمان شهادت، در این مسیر قرار داشت.

وزیر کشور شهید رضی را الگوی خوبی برای جوانان امروز دانست و گفت: شهید رضی در طول عمر، گمنام زندگی کرد اما امروز برای همه، نامی آشنا هستند.

سردار وحیدی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با شهادت این عزیزان می‌تواند محور مقاومت را تضعیف کند فکر باطلی است، افزود: این رژیم با کارهای دیوانه‌وار خود، میخ‌های جدیدی بر تابوت خود می‌زند.

وزیر کشور با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی تحولی در کشور، منطقه و جهان ایجاد کردند گفت: هر کدام از شهدای ما به تناسب چنین نقشی را داشته‌اند؛ حتماً خون این شهید بزرگوار در کنار چند هزار شهید فلسطینی، دامن‌گیر رژیم صهیونیستی می‌شود و فروپاشی آن را هر چه زودتر به انجام می‌رساند.

وی در ادامه درباره شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار که امروز در قلب همه ملت ایران، منطقه، امت‌های اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان جا دارند، تبدیل به الگو و اسطوره‌ای شده‌اند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مکتب سلیمانی امروز حرکت می‌کند و به جلو می‌رود.

وحیدی با بیان اینکه شهید سلیمانی نقطه تحولی در تاریخ مقاومت و معادلات منطقه‌ای شده است، گفت: امروز این شهید بزرگوار، الهام‌بخش جوانان، گروه‌های مردمی، نه در ایران بلکه در تمام جهان هستند؛ ما به وجود این شهید بزرگوار افتخار می‌کنیم و تصور و باور ما این است که خون این شهید و شهدای دیگر، همه راه‌های امت اسلامی را که دشمنان سد کرده‌اند، باز خواهد کرد.

منبع: ایسنا

574066