اجرای۲۰ مرحله توزیع گوشت قربانی در استان لرستان

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از اجرای۲۰ مرحله توزیع گوشت قربانی در استان خبر داد و گفت: در هر مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی بین نیازمندان توزیع شده است.
تصویر اجرای۲۰ مرحله توزیع گوشت قربانی در استان لرستان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد چگنی نژاد اظهار داشت: طرح توزیع گوشت قربانی طرح مشترک بین موسسه حضرت خدیجه (س) ، برنامه تلویزیونی سمت خدا و توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور است.

وی افزود: کانون های های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش مواسات و همدلی به منظور کمک به نیازمندان جامعه از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون با همکاری با موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه «سمت خدا» اقدام به توزیع بسته های معیشتی و نذری و قربانی کرده است

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان گفت: در این راستا به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی، بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه شده است.

چگنی نژاد بیان کرد: در این طرح یک هزار ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به وزن هر بسته ۱.۵ کیلوگرم گوشت گوسفندی با حفظ آبرو بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار عضو کانون های مساجد شهر استان لرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰ مرحله توزیع گوشت قربانی در استان لرستان اجرایی شده و در هر مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: افراد نیازمند و کم برخوردار طی یک سری تحقیقات و پیگیری ها توسط اعضای کانون های شناسایی شده و در بطور متناوب و دوره این بسته ها را دریافت می کنند.

منبع: ایرنا

573942