حضور بیمه ایران در دومین نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی١٤٠٢

دومین نمایشگاه مدیریت بحران با نمایش توانمندی و دستاوردهای دستگاه ها و مجموعه های فعال در این حوزه از تاریخ ٤ دی لغایت ٦ دیماه ١٤٠٢ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد.
تصویر حضور بیمه ایران در دومین نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی١٤٠٢

به گزارش سایت خبری پرسون، سیاح مدیر کل روابط عمومی با اشاره به حضور موثر بیمه ایران در این رویداد گفت: بیمه ایران به همراه سایر شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

سیاح با اشاره به نقش وجایگاه صنعت بیمه در حوادث وبلایایی طبیعی افزود: صاحبان کسب و کار و منازل مسکونی که داری بیمه با پوشش های تکمیلی می باشند در مواقع بروز حوادثی مانند سیل و زلزله خیلی زودتر از دیگران موفق به بازسازی و برگشت به وضعیت قبل از حادثه می گردند. بیمه ایران در حادثه زلزله کرمانشاه حدود ٢٣٨ میلیارد ریال ، حادثه ساختمان پلاسکو ٢١٢میلیارد ریال. زلزله شهرستان خوی ١٨٥میلیارد ریال و سیل استان های ( خوزستان، گلستان ، لرستان وفارس ) ١٥٨ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

این آمار نشان می دهد که بسیاری از هموطنان عزیز فاقد بیمه می باشند و جای دارد مجموعه های فرهنگی و دستگاه های مرتبط در جهت ترویج و توسعه فرهنگ بیمه خصوصا در مجموعه وزارت آموزش و پرورش و دانش آموزان ، تلاش بیشتری داشته باشند.

منبع: بیمه ایران

573609