فصل دوم سریال «فراری» کلید خورد

سری جدید سریال «فراری» در حالی کلید خورده که نام بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی دیده می‌شود که به پروژه اضافه شده‌اند.

تصویر فصل دوم سریال «فراری» کلید خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرمهدی پوروزیری تهیه‌کننده سریال «فراری» با اعلام شروع ساخت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی به این نکته اشاره کرد: فصل اول سریال «فراری» در 20 قسمت فیلمبرداری شد، بعد از وقفه‌ای برای پیش تولید و بازنویسی فیلمنامه فصل دوم، به تازگی فیلمبرداری این فاز شروع شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: داستان این فصل در دهه هشتاد اتفاق می‌افتد برای همین تمهیدات خاصی در حوزه طراحی صحنه و لباس متناسب با آن دهه اندیشیده شده است تا به بازسازی دقیق‌تر آن فضا نزدیک شویم.

تهیه‌کننده این سریال در ادامه گفت: تعدادی از بازیگران فصل اول در فصل دوم هم بازی خواهند کرد اما بازیگران جدیدی هم در این فاز ایفای نقش خواهند کرد که به مرور زمان انتخاب و معرفی خواهند شد.

در این سریال هدایت هاشمی، نسرین بابایی، شهرام قائدی، حسین رفیعی، بهنام شرفی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، عطا عمرانی، مجید پتکی، شهروز آقایی‌پور، افشین آقایی، حسین اوجاقلو و زین‌العابدین تقی‌پور به ایفای نقش می‌پردازند.

به گفته تهیه‌کننده در این قسمت‌ها زمان سریال تغییر می‌کند و کاراکتر اصلی داستان دیگر نوجوان 13، 14 ساله نیست و به یک جوان تقریباً 21 ساله‌ای تبدیل شده است.

سریال «فراری» درباره آدم‌های مسئولیت پذیر است و موضوع آن به روایتی از دهه 1370 برمی‌گردد. قصه «فراری» از سال 1376 شروع می‌شود و به منظور تصویر‌سازی مرتبط با این دهه که دوره زمانی این سریال است، تیم طراحی دکور، زحمت بسیاری برای ساخت فضا کشیدند و برای این که فضا را به آن حال و هوا نزدیک کنیم یک پس تولید سنگینی داشتیم.

این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع حرم و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است. قهرمان این سریال یک نوجوان است که به گفته تهیه‌کننده سریال برای ایفای این نقش، بازیگری انتخاب شده که نخستین تجربه‌اش است که نام او در سریال هادی است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد شهرام قائدی در فصل نخست داستان نقش کوتاهی را بازی کرد که در ادامه داستان حضور او پررنگ‌تر خواهد شد.

عواملی که با این سریال همکاری دارند عبارتند از: تهیه‌کننده: امیرمهدی پوروزیری، جانشین تهیه‌کننده: سجاد نصرالهی نسب؛ کارگردان: امیر داسارگر؛ نویسندگان: امیر داسارگر، زین‌العابدین تقی‌پور، سرپرست گروه کارگردانی: سعید نقدزاده؛ مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی؛ مدیر برنامه‌ریزی: فرانه نصری؛ طراح گریم: سیدجلال موسوی؛ مدیر تولید: افشین رئوفی؛ طراح صحنه: عباس حاجی درویش؛ مدیر صدابرداری: سعید احمدی؛ طراح لباس: نازی پرتوزاده؛ مدیر تدارکات: علی اکبر صادقی؛ تدوین: ابوذر حیدری؛ منشی صحنه: شیرین شاهین؛ عکاس: سیداحمد جامه‌دارپور.

منبع: تسنیم

572939