معرفی اعضای هیأت داوران سوگواره «معجزه مادری»

اعضای هیأت داوران سوگواره «معجزه مادری» معرفی شدند.
تصویر معرفی اعضای هیأت داوران سوگواره «معجزه مادری»

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید رمی امروز، سه شنبه ۲۸ آذر گفت: تلاش بر این بوده تا از هر کدام از قشر مداح، شاعر، نوحه‌سرا، نغمه‌پرداز و موسیقیِ متناسب با هیأت، یک نماینده در هیأت داوران سوگواره نوحه معجزه مادری حضور داشته باشند و لذا محمدرضا طاهری، محمدمهدی سیار، سیدمحمدجواد شرافت، مهدی زنگنه و علی افسری به عنوان هیات داوران معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره است، افزود: هر نوحه‌سرا می تواند تا پنج اثر ارسال کند و آثار ارسالی باید در فاطمیه ۱۴۰۲ سروده شده باشد.

رمی ادامه داد: سوگواره نوحه معجزه مادری در ۶ محور محتوایی شامل «مادری حضرت زهرا(س)، محور پیوند دل‌ها»، «از خانواده فاطمه(س) تا خانواده‌های ما»، «مظلوم و ظالم، حق و باطل»، «فاطمه(س)، رهبر روشنگری»، «فاطمه(س)، سرچشمه پاکی‌ها و خوبی‌ها» و «ظهور، وعده امیدآفرین خدا» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: اختتامیه این سوگواره جمعه هشتم دی‌ همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین (س) در تهران برگزار خواهد شد. این سوگواره با همکاری سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

منبع: سازمان هیأت و تشکل‌های دینی

572786