اوتت‌مارکتس، بروکر قابل اعتماد ایرانی‌ها

اوتت مارکتس، کارگزاری قابل اطمینانی است که با کسب مجوز از سوی سه رگوله جهانی، مورد تایید آنها قرار گرفته‌است. از سوی دیگر، خدمت‌رسانی به ایرانی‌ها و استفاده از تیم کارشناسی فارسی‌زبان و امکان واریز و برداشت ریالی، این بروکر را به بهترین گزینه ممکن برای ایرانی‌هایی تبدیل کرده‌ است که قصد دارند وارد بازارهای مالی بین‌المللی شوند.
تصویر اوتت‌مارکتس، بروکر قابل اعتماد ایرانی‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مطلب توضیح می‌دهیم که چرا باید به اوتت مارکتس اعتماد کرد و خدماتی که مردم ایران می‌توانند از آنها بهره‌ ببرند کدام‌ها هستند.

مشاهده ی حساب ها و طرح های معاملاتی

این روزها متداول‌ترین راه‌ افزایش اموال، سرمایه‌گذاری و وارد کردن آن به بازارهای مالی است. با استفاده از امکانات مختلفی که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده، می‌توانیم به راحتی به این هدف دست پیدا کنیم.

تنها مشکلی که ممکن است صد راه‌مان شود، تردید ناشی از عدم اعتماد و اطمینان به بازارهای مالی است. رفع چنین تردیدی هم راه حل مخصوص به خود را دارد. به این صورت که می‌توانیم از کارگزاری‌ها و بروکرهایی استفاده کنیم که مجوز دارند و زیر نظر نهادهای نظارتی بین‌المللی کارشان را انجام می‌دهند.

اوتت مارکتس، کارگزاری قابل اطمینانی است که با کسب مجوز از سوی سه رگوله جهانی، مورد تایید آنها قرار گرفته‌است. از سوی دیگر، خدمت‌رسانی به ایرانی‌ها و استفاده از تیم کارشناسی فارسی‌زبان و امکان واریز و برداشت ریالی، این بروکر را به بهترین گزینه ممکن برای ایرانی‌هایی تبدیل کرده‌ است که قصد دارند وارد بازارهای مالی بین‌المللی شوند.

تایید اعتبار اوتت‌مارکتس از سوی رگوله‌های جهانی

مهم‌ترین فاکتوری که در زمینه انتخاب یک کارگزاری‌ مرتبط با بازارهای معاملاتی باید مدنظر قرار داد، اعتبار و رگوله بودن آن است. توجه به این موضوع علاوه بر ایجاد شفافیت و اعتمادسازی، تضمین کننده‌ی امنیت سرمایه‌ی معامله‌گرها در بازارهای فارکس، رمزارزها و دیگر بازارهای مالی است.

از یک سو، فعالیت بروکر تحت نظر نهادهای نظارت‌مالی معتبر جهانی به آن اعتبار قانونی می‌بخشد و از سوی دیگر، خیال کاربر را بابت انجام سرمایه‌گذاری و امور مالی راحت می‌کند.

کارگزاری Otet Markets توانسته با یک تجربه ۱۰ ساله در این زمینه، مجوزهای لازم برای فعالیت را از سوی نهادهای ناظر بین‌المللی نیز کسب کند. در ادامه می‌توانید با این مجوزها آشنا شوید.

مشاده ی مجوز ها ی بین المللی

  • کوموروس، مارشال و سن‌لوسیا

این کارگزاری در جمهوری جزایر مارشال با شماره ثبت 118922 ثبت شده و توسط اتحادیه کوموروس به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 رگوله شده است. جزیره سن لوسیا سومین رگولاتری است که مهر تاییدی بر فعالیت‌های این بروکر زده است. یعنی تمامی فعالیت‌های اوتت زیر نظر سه رگولاتور جهانی صورت می‌گیرد.

  • ثبت نام اوتت‌مارکتس در بلومبرگ

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه کارگزاری اوتت مارکتس ثبت شناسه مالی آن در رسانه بزرگ بلومبرگ است. به این ترتیب می‌توان به راحتی از طریق شناسه اشخاص حقوقی بلومبرگ (LEI) شفافیت فعالیت‌های مالی این بروکر را مورد بررسی قرار داد.

بلومبرگ، یکی از معتبرترین خبرگزاری‌های اخبار مالی است که به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای تحلیل‌های مالی و اخبار جهانی، مورد اعتماد و استفاده فعالان این حوزه قرار گرفته است.

  • وارد شدن به لیست MYFXBOOK

وارد شدن نام کارگزاری اوتت مارکتس در سایت MyFXBook توانسته اعتبار مهم دیگری برای این بروکر به ارمغان بیاورد. دلیل اهمیت MyFXBook در این است که تریدرهای حرفه‌ای فقط در صورتی می‌توانند رزومه‌ای از موفقیت‌های خود بسازند که با کارگزاری‌های لیست شده در این وب‌سایت همکاری داشته باشند.

به این ترتیب، قرار گرفتن نام آن در کنار سایر کارگزاری‌های مشهور و معتبر دنیا مهر تاییدی بر اعتبار این بروکر به حساب می‌آید.

  • کسب جایزه «فارکس‌ اواردز»

«فارکس اواردز»، سازمانی است که فعالیت کارگزاری‌های فارکس را بر اساس خدمات باکیفیت، متنوع و خلاقانه به مشتریان مورد بررسی قرار می‌دهد.

بر مبنای همین معیارها اوتت مارکتس توانسته جایزه مربوط به «بهترین بروکر معاملات رمزارز آسیا در سال ۲۰۲۳» را به دست بیاورد. لازم به ذکر است که این جایزه حاصل رقابت با ۳۰ نامزد منتخب از سوی این سازمان است.

خدمات طلایی کارگزاری اوتت‌مارکتس Otet Markets برای ایرانی‌ها

کارگزاری اوتت ۷ حساب معاملاتی در دو پلتفرم برجسته MT5 و cTrader را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این پلتفرم‌ها با تجربه کاربری آسان، می‌توانند ابزارهای متنوعی را برای تصمیم‌گیری کارآمدتر در اختیار معامله‌گران قرار دهند.

مهم‌ترین کارکرد اوتت‌مارکتس در این زمینه این است که برای افراد تازه‌کار امکان ایجاد حساب دمو را فراهم کرده‌است. به این ترتیب، می‌توان پیش از ایجاد حساب معاملاتی واقعی با یک حساب دمو، تجربیات معاملاتی را در یک محیط آزمایشی به چالش کشدد و میزان ریسک‌پذیری آن را ارزیابی کرد.

در کنار این ویژگی‌ها، خدمات‌رسانی‌های خاص این بروکر به ایرانی‌ها و فارسی‌‌زبان‌ها آن را به انتخاب اصلح در زمینه ورود به بازارهای مالی تبدیل کرده است.

امکان واریز و برداشت ریالی در اوتت‌مارکتس Otet Markets

تمامی تراکنش‌ها و تبادلات مالی در کارگزاری اوتت از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین، ارزهای دیجیتال، انتقال بانکی و کارت اعتباری بانکی انجام می‌شود. در کنار تمامی این امکانات، ویژگی دیگری نیز قرار دارد که کار با کارگزاری اوتت مارکتس را برای ایرانی‌ها متمایز می‌کند.

در اوتت این امکان وجود دارد تا پروسه واریز و برداشت وجه به صورت «ریالی» از طریق درگاه‌های آنلاین انجام شود. برای این کار کافی است مراحل احراز هویت یعنی بارگذاری مدرک شناسایی و یک عکس سلفی از سوی کاربر تکمیل شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته به زبان فارسی در اوتت‌مارکتس Otet Markets

یک بروکر برای کسب اعتبار بیشتر باید در بخش «پشتیبانی» سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام دهد.

به همین خاطر اوتت مارکتس یک تیم پشتیبانی متشکل از افراد حرفه‌ای، با دانش فنی بالا و مطلع در زمینه سرمایه‌گذاری دارد که پشتیبانی از معامله‌گران را به زبان‌های مختلف انجام می‌دهند.

در این بخش، یک گروه از پشتیبان‌های فارسی‌زبان تشکیل شده تا به معامله‌گران ایرانی که نیاز به راهنمایی دارند به زبان فارسی کمک کنند. به این ترتیب می‌توان با خیالی راحت در هر مرحله از سرمایه‌گذاری از همراهی یک فرد حرفه‌ای و هم‌زبان اطمینان حاصل کرد.

ویژگی دیگر تیم پشتیبانی است که به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته برای کمک کردن حاضر و آماده هستند. برای این کار کافی است ایرانی‌ها هر زمانی که نیاز داشتند؛ سوال و درخواست‌شان را از طریق چت آنلاین، واتس‌اپ، تلگرام، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی با کارشناسان پشتیبانی این کارگزاری در میان بگذارند.

جهت ارتباط با پشتیبانی فارسی زبان اوتت مارکتس کلیک کنید

کلام آخر

اعتبار، اطمینان و راحتی سه ویژگی خاصی است که اوتت مارکتس را برای سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها متمایز کرده‌است. فعالیت تحت نظارت رگوله‌های جهانی،امکان کار با وجه ریالی و همچنین پشتیبانی به زبان فارسی، از جمله معیارهای قابل ملاحظه اوتت هستند که یک فرد ساکن ایران می‌تواند بر آنها تکیه و با خیال راحت سرمایه‌اش را به بازارهای مالی جهانی وارد کند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی فعالیت اوتت می‌توانید به سایت فارسی‌زبان آن به آدرس OtetMarket.com مراجعه کنید. دیگر راه‌های ارتباطی اوتت علاوه بر سایت، ارسال پیام به تلگرام و واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945786 (44+) است.

منبع: اوتت مارکت

572435