افتخار بزرگ

بازیکن ایرانی در میان برترین‌های سال جهان فوتبال

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: خدا را شاکرم که با همکاری دیگر بازیکنان تیم ملی توانستم در جمع کاندیدای برترین بازیکنان جهان قرار بگیرم.

تصویر بازیکن ایرانی در میان برترین‌های سال جهان فوتبال

به گزارش سایت خبری پرسون، علی میرشکاری در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی که خود را آماده رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ می‌کند، اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و تمامی اردوها برگزار شده و هم قرار است در بوشهر هم اردویی داشته باشیم و ۳ بازی دوستانه با سنگال یکی از تیم‌های قاره آفریقا برگزار کنیم. کمیته ساحلی و فدراسیون فوتبال تا به امروز برای موفقیت تیم ملی همه شرایط را آماده کردند.

وی در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: کادر فنی خوبی داریم. نادری و دستیارانش توانستند با جوانگرایی خوبی که انجام داده بودند قهرمان آسیا شویم. تیم ملی در حال حاضر ترکیبی از باتجربه‌ها و بازیکنان جوان است و این جوانان در آینده حرف‌های بسیاری در سطح آسیا بلکه در سطح جهان دارند.

ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ساحلی همچنین در مورد انتخابش به عنوان کاندیدای برترین ساحلی‌باز جهان عنوان کرد: خدا را شاکرم با همکاری سایر بازیکنان تیم ملی توانستم در جمع کاندیدای برترین بازیکنان جهان قرار بگیرم و انتخاب برترین‌ها همیشه کار گروهی و تیمی است. ان‌شاءالله بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

میرشکاری در مورد بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۴ گفت: قرعه‌ خوبی داریم؛ درست است که ما با تیم‌های آمریکای جنوبی بازی نکردیم و تیم ملی آرژانتین برای ما ناشناخته است، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم و صاحب یکی از سکوهای جهان شویم و با پیروزی و صاحب سکو مثل همیشه بتوانیم دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

562186