آموزش خرید گیفت کارت اپل و استفاده از Apple Gift Card

همانطور که می‌دانید استفاده از خدمات اپل برای کاربران ایرانی به علت تحریم‌های کشور آمریکا امکان پذیر نیست. از همین رو بسیاری از کاربران اقدام گیفت کارت اپل می‌کنند تا بتوانند با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه خود را انجام دهند.
تصویر آموزش خرید گیفت کارت اپل و استفاده از Apple Gift Card

به گزارش سایت خبری پرسون، اپل یکی از معروف‌ترین و محبوب‌‌ترین شرکت‌ها در زمینه تکنولوژی است؛ در واقع این شرکت آمریکایی سهم بسیار زیادی را در بازار جهانی دارد و روزبه‌روز هم به ارزش سهام آن اضافه می‌شود. محصولاتی نظیر گوشی‌های آیفون، آیپد و مک بوک از محبوبیت بسیار بالایی بین طرفداران برخوردارند؛ اما اپل بجز محصولات فیزیکی، خدمات ارزش افزوده‌ای هم دارد که می‌توان از طریق پرداخت درون برنامه‌ای آن‌ها را خریداری کرد. همانطور که می‌دانید استفاده از خدمات اپل برای کاربران ایرانی به علت تحریم‌های کشور آمریکا امکان پذیر نیست. از همین رو بسیاری از کاربران اقدام گیفت کارت اپل می‌کنند تا بتوانند با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه خود را انجام دهند.

گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل در واقع کارت های اعتباری اپل هستند که تاریخ انقضا ندارند و می‌توان از طریق آن‌ها پرداخت‌های درون برنامه‌ای انجام داد یا خدماتی را خریداری کرد. گیفت کارت اپل ۱ دلاری حداقل مبلغ در نظر گرفته شده برای این کارت‌های اعتباری است که فقط برای اپل آیدی‌های کشور آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در نظر داشته باشید که واحد پول گیفت کارت اپل در هر کشور متفاوت خواهد بود؛ برای مثال اگر قصد خرید گیفت کارت اپل در کشور انگلیس را داشته باشید، باید به‌صورت پوند پرداخت‌های خود را انجام دهید.

با توجه به نداشتن تاریخ انقضا، گیفت کارت های اپل می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای هدیه دادن باشند و در نظر داشته باشید که این کارت‌های اعتباری بدون نام صادر می‌شوند و قابلیت شارژ ندارند؛ در واقع یکبار مصرف بودن گیفت کارت های اپل باعث می‌شود که غیرقابل استرداد وجه باشند و در صورت خرید گیفت کارت اپل استور نمی‌توانید آن را مرجوع کنید.

گیفت کارت های اپل استور در دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی به‌فروش می‌رسند که با توجه به تحریم‌های اعمال شده، کاربران ایرانی فقط می‌توانند نسخه کد دیجیتالی خریداری کنند.

گیفت کارت آیتونز iTunes

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اپل، آیتونز نام دارد که فروشگاه آثار دیجیتالی است؛ در واقع در آِیتونز کاربران می‌توانند آلبوم موسیقی، کتاب‌های صوتی، فیلم و پادکست‌های صوتی را خریداری و در گوشی آیفون، آیپد و مک بوک‌ خود استفاده کنند.

گیفت کارت های اپل، قابل استفاده در فروشگاه آیتونز هستند و به همین علت هم به آن گیفت کارت آیتونز می‌گویند و به راحتی می‌توانید با اضافه کردن آن به اپل ایدی خود به تمامی محتوای این فروشگاه دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل یکی از پرفروش‌ترین کارت های هدیه در سراسر جهان به حساب می‌ِآید؛ اما تغییرات قیمت آن با توجه به نرخ ارز باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال خرید گیفت کارت اپل ارزان قیمت هستند تا بتوانند از خدمات شرکت اپل بهره‌مند شوند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت گیفت کارت اپل بین کاربران ایرانی شده، امکان خرید سرویس‌های این شرکت مانند آیکلود، آیتونز و پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

با ساخت اپل آیدی، شرکت اپل ۵ گیگابایت فضای ابری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ اما این مقدار فضای ذخیره‌سازی برای حجم اطلاعات در سال ۲۰۲۳ کم محسوب می‌شود. از همین رو کاربران می‌توانند برای افزایش فضای ابری آیکلود خود می‌توانند با خرید گیفت اپ استور اقدام به خرید فضای ابری مورد نیاز خود کنند.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل به‌صورت نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی به‌فروش می‌رسد و شاید برایتان جالب باشد که نسخه‌های فیزیکی به علت وجود سیستم مالیات، هزینه بیشتری را کاربران باید پرداخت کنند. برای مثال در کشور آمریکا، گیفت کارت ۱ دلاری با قیمت بالاتری از یک دلار به‌فروش می‌رسد. با این حال این تفاوت قیمت، در تمایزی در نحوه استفاده از گیفت کارت اپل و فعالسازی آن ایجاد نمی‌کند. در ادامه نحوه استفاده از گیفت کارت اپل می‌پردازیم.

  1. ابتدا نسبت به خرید گیفت اپ استور با مبلغ مدنظرتان اقدام کرده و سپس برنامه App Store اپل را باز کنید.
  2. روی آیکون کاراکتر بزنید و اپل خود را وارد کنید.
  3. دوباره روی آیکون کاراکتر در بالای صفحه، بزنید تا گزینه Redeem Gift Card به شما نمایش داده شود.
  4. کد ۱۶ رقمی که بعد از خرید گیفت کارت اپل دریافت کرده‌اید، وارد کنید و در نهایت منتظر بمانید تا حسابتان شارژ شود.

اکنون با رفتن به آیتونز می‌توانید محصول یا سرویس مدنظرتان را بدون مشکل و تحریم خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که گیفت کارت مناسب کشور اپل آیدی خود خریداری کنید تا با مشکل مواجه نشوید؛ در واقع گیفت کارت اپل ۱ دلاری فقط در اپل آیدی‌های آمریکا قابل استفاده است و در صورت متفاوت بودن تنظیمات، امکان استفاده از آن وجود ندارد.

آیا امکان خرید گیفت کارت اپل ارزان وجود دارد؟

با توجه به بالا نرخ ارز شاید خرید گیفت کارت اپل برای کاربران ایرانی سخت باشد؛ چرا که قیمت گیفت کارت اپ استور با توجه به تغییرات نرخ ارز، افزایش یا کاهش می‌یابد و رابطه مستقیمی با آن دارد. این قیمت بالا، باعث افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی شده است. از همین رو اگر وب‌سایتی را مشاهده کردید که قیمت گیفت کارت آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ارزان‌تر است، نسبت به بررسی صحت اطلاعات آن وب‌سایت اقدام کنید.

گیفت کارت سیبچه؛ راهکاری مناسب و ایمن

بازارچه نرم افزار سیبچه که اولین و بهترین فروشگاه نرم افزار برای گوشی های آیفون است، به منظور افزایش سبد محصولات خود، گیفت های اپل را قیمت مناسبی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. با این حال شاید خرید گیفت کارت اپل برای تمامی افراد امکان پذیر نباشد؛ از همین رو این خرید گیفت کارت سیبچه می‌تواند راهکاری مناسب و ارزان‌تری نسبت به اپل باشد. در واقع با قیمت خرید سیبچه می‌توانید از خدمات گسترده‌ای برخوردار شوید. برای مثال کاربران می‌توانند بعد از خرید گیفت کارت سیبچه، اقدام به خرید اشتراک سیبچه یک ماهه بپردازند.

توجه داشته باشید که خرید اشتراک سیبچه یک ماهه شاید برای کاربرانی که قصد دارند از خدمات این شرکت به‌صورت مداوم استفاده کنند، منطقی نباشد. بر همین اساس پیشنهاد می‌کنیم از حداقل اشتراک ۶ ماهه سیبچه را خریداری کنید که صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

آموزش نصب سیبچه در اپل

همانطور که می‌دانید، دسترسی کاربران به خدمات محدود شده است، ولی سیبچه با ارائه راهکارهای به‌روز توانسته این مشکل را برای کاربران ایرانی گوشی های ایفون برطرف کند تا بتوانند از تمامی قابلیت‌های iOS بدون مشکل استفاده کنند. بعد از خرید گیفت کارت سیبچه باید برای فعال سازی آن، فروشگاه سیبچه را روی گوشی آیفون خود نصب کنید. در ادامه به آموزش نصب سیبچه در اپل می‌پردازیم.

  • برنامه سیبچه رایگان برای اپل را داخل مرورگر جستجو کنید تا وب‌سایت فروشگاه به شما نمایش داده شود.
  • روی لینک اول بزنید و وارد سایت سیبچه شوید.
  • گزینه دانلود سیبچه را لمس کنید تا فرایند نصب آن آغاز شود.
  • بعد از نصب نرم افزار این فروشگاه روی گوشی آیفون باید به نسبت به خرید اشتراک سیبچه یک ماهه یا اشتراک ۶ ماهه سیبچه اقدام کنید.

در نهایت این بعد از تکمیل فرایند خرید اشتراک و نصب، می‌توانید به راحتی از گیفت سیبچه خریداری شده، استفاده کنید. در صورت بروز مشکل می‌توانید به بخش پشتیبانی سیبچه بروید تا کارشناسان این مجموعه شما را همراهی کنند. همچنین به‌منظور سهولت و کاهش مدت زمان انتظار، داخل بخش پشتیبانی سیبچه گزینه ٰپشتیبانی آنلاین سیبچه هم قرار گرفته است که می‌توانید از آن استفاده کرده تا در زمان خود صرفه جویی کنید.

منبع: فروشگاه سیبچه

562090