جزییات ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل های لویزان خبر داد.
تصویر جزییات ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان

به گزارش سایت خبری پرسون، نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران دراین باره گفت: سرمایه گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان واقع در منطقه ۴ به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

او افزود: مطالعات این پروژه در حال انجام است و به دنبال دریافت مجوز از سازمان منابع طبیعی هستیم و از همه مهمتر اینکه آزمایش‌های فنی خاک در این محدوده باید انجام شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: بعد از اخذ مجوزهای لازم پیش‌بینی می‌کنیم انعقاد قرارداد آن برای سال آینده انجام شود.

خاصه باف درباره جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه شهربازی گفت: در حال حاضر دو سرمایه‌گذار برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند. یکی از سرمایه گذارها قرار است از منابع خارجی برای اجرای این طرح استفاده کند و سرمایه گذار دیگری نیز اعلام کرده برای اجرای این پروژه از منابع داخلی استفاده می‌کند.

منبع: همشهری آنلاین

562072