آخرین اخبار از طرح من شهردارم

معاون شهردار تهران وی ضمن قدردانی از شهروندان و سفیران «من شهردارم»، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر شهروندان و تلاش سفیرانِ «من شهردارم»، این طرح به بهترین شیوه به نفع شهر و شهروندان پیاده‌سازی شود.
تصویر آخرین اخبار از طرح من شهردارم

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید باقری معاون شهردار تهران و رئیس شورای راهبری دبیرخانه دائمی طرح «من شهردارم» با بیان این که ابرپروژه مردمی‌سازی اداره کلانشهر تهران (من شهردارم) صرفاً زمانی محقق می‌شود که خود شهروندان در آن مشارکت فعال داشته باشند، گفت: با وجود گذشت فقط چند روز از آغاز این طرح، در روزهای نخست، حدود ۲۵۰ هزار نفر از شهروندان شریف تهرانی با مشارکت در دومین دوره طرح «من شهردارم»، رأی شهروندی خودشان را برای انتخاب پروژه‌های محله‌ و منطقه‌ محل زندگیشان به ثبت رسانده‌اند که بسیار دلگرم کننده است.

وی ضمن قدردانی از شهروندان و سفیران «من شهردارم»، از استقبال و مشارکت حدود ۲۵۰ هزار نفری شهروندان در روزهای نخست آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم» در این طرح خبر داد.

باقری خاطرنشان کرد: از همه اقشار شهروندی دعوت می‌کنیم، با مشارکت در «من شهردارم» و ثبت رأی در سامانه اختصاصی این طرح که از چندین درگاه اینترنتی متنوع در دسترس قرار گرفته است، یاریگر تعالی و توسعه تهران باشند.

‫گفتنی‌ است؛ ابرپروژه اجتماعی «من شهردارم» که از سال گذشته و در دوره مدیریت شهری کنونی طراحی شده و به اجرا در آمده است، امسال برای دومین بار در کلانشهر تهران به اجرا در می‌آید.

در این طرح، شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب «اپلیکیشن شهرزاد» یا با مراجعه به سایت شهرزاد به نشانی Shahrzad.city و یا از طریق سامانه‌های اینترنتی Tehran.ir و manshahrdaram.tehran.ir، نیاز عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، ورزشی و اجتماعی محله و منطقه محل سکونت خودشان را به‌عنوان «پروژه منتخب» ثبت کنند تا شهرداری تهران با اختصاص بودجه، آن پروژه را اجرا کند.‬

منبع: همشهری آنلاین

561831