اخراج کی‌روش و دردسری که برای ایران شد

کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال قطر اخراج شد تا مصاحبه سال گذشته رئیس فدراسیون فوتبال ایران زیر سوال برود.
تصویر اخراج کی‌روش و دردسری که برای ایران شد

به گزارش سایت خبری پرسون، جای هیچ تعجبی ندارد که هر بار با رخ دادن اتفاقی برای کارلوس کی‌روش، اسم مهدی تاج هم به میان بیاید. نام و سرنوشت این دو نفر به هم گره خورده و مخصوصا بعد از بازگشت غیرمترقبه و عجیب مربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی در جام‌ جهانی ۲۰۲۲، این ارتباط عمیق‌تر هم شد. حالا هم به بهانه اخراج کارلوس کی‌روش از تیم ملی قطر، دوباره نگاه‌ها به سمت تاج معطوف شده است؛ مردی که زمانی در دفاع از بازگرداندن این مربی روی نیمکت تیم ملی ایران، اتفاقا به همین انتصاب او در قطر اشاره می‌کرد.

این بخشی از مصاحبه ۱۷بهمن ۱۴۰۱تاج با خبرنگاران است: «فدراسیون کار درستی کرد و از کی‌روش به پاس زحماتی که کشید، تجلیل شد. ۸سال در کشور کار و نسلی را ایجاد کرد. زحمات گسترده‌ای داشت. خودم معتقدم او زحمت کشید. دوستانی به فدراسیون منتقد بودند که آمدن کی‌روش خیلی مثبت نبود ولی دیدید قطر که دستش برای آوردن یک سرمربی بزرگ باز است و امکانات مالی و لجستیکی دارد رفت کی‌روش را آورد. پس انتخاب فدراسیون نادرست نبود و مسیر درستی را رفت.»

یعنی این مهم نبود که کارلوس برگشت و ما ۶تا از انگلیس خوردیم، مهم این است که بعد از تیم ملی ایران قطری‌ها او را برداشتند. عجب استدلالی! دوست داریم حالا که همان قطری‌ها کی‌روش را اخراج کرده‌اند و غیر از نتایج ضعیف، دیگر دلایل‌شان شبیه مشکلات ما با کارلوس است هم نظر آقای تاج را بدانیم!

منبع: همشهری آنلاین

561618