سرانجام «تتلو» و «تتلیتی»ها چه می شود؟

تتلو که فکرش را نمی‌کرد روزی مجبور شود با پای خودش برای تفهیم اتهام به ایران برگردد حالا می‌داند این بار نه افرادی مثل مسیح علی‌نژاد و نه ارتش تتلیتی‌ها نمی‌توانند برایش کاری بکنند.

تصویر سرانجام «تتلو» و «تتلیتی»ها چه می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر مقصودلو معروف به «تتلو» شهریور سال۱۳۹۸ در صفحه‌ شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد «اگر ۱۵ میلیون کامنت پای آهنگ جدیدم «کی فکرشو می‌کرد» بگذارید، آلبوم جدید را منتشر می‌کنم. کاربران و دنبال‌کنندگانش زیر همان پست ۱۶میلیون کامنت گذاشتند تا او بتواند رکورد ۹میلیون و ۸۰۰ هزار کامنت یک بازیگر و مدل آمریکایی را بشکند.

تتلو که تا دو سه سال پیش فکرش را نمی‌کرد روزی مجبور شود با پای خودش برای تفهیم اتهام به ایران برگردد حالا می‌داند با وجود اتهام سوءاستفاده جنسی و آزار و اذیت نوجوانان، حضور خانواده‌های نوجوانان به عنوان شاکی، بدهی‌های سنگینی که در ترکیه بالا آورده، فساد و لجن‌زاری که در آن غوطه می‌خورد، این بار نه افرادی مثل علی‌نژاد و نه ارتش تحلیل رفته تتلیتی‌ها نمی‌توانند برایش کاری بکنند.

او آخرین تیر ترکشش را با اقدام چند روز قبل، شلوغ‌کاری در کنسولگری ایران در ترکیه و... رها کرد تا شاید افاقه کند و کسی پیدا شود، دلش برای او بسوزد و کاری برایش بکند. سیاهه اتهامات و جرایم تازه و کهنه‌اش البته نشان می‌دهد این تو بمیری، مثل توبمیری‌های قبلی نیست!

منبع: قدس

561403