چرا آموزشگاه موفقیت بهترین موسسه تیزهوشان است؟!

برای قبولی در آزمون تیزهوشان، دانش آموزان باید علاوه بر داشتن استعداد و هوش بالا، از آمادگی کافی برخوردار باشند. امروز در این مطلب قصد داریم به بررسی مدارس تیزهوشان و نحوه ورود به این مدارس صحبت کنیم و در پایان بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان را به شما معرفی خواهیم نمود؛ همراه ما باشید.

تصویر چرا آموزشگاه موفقیت بهترین موسسه تیزهوشان است؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، مدارس تیزهوشان از بهترین مدارس کشور هستند که با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای برتر تحصیلی تأسیس شده‌اند. قبولی در این مدارس آرزوی بسیاری از دانش آموزان و والدین آن‌ها است. برای قبولی در آزمون تیزهوشان، دانش آموزان باید علاوه بر داشتن استعداد و هوش بالا، از آمادگی کافی برخوردار باشند. امروز در این مطلب قصد داریم به بررسی مدارس تیزهوشان و نحوه ورود به این مدارس صحبت کنیم و در پایان بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان را به شما معرفی خواهیم نمود؛ همراه ما باشید.


چرا تحصیل در مدارس برتر از جمله تیزهوشان مهم است؟

تحصیل در مدارس برتر، از جمله مدارس تیزهوشان، مزایای زیادی برای دانش آموزان دارد. این مدارس از معلمان مجرب و باتجربه، امکانات آموزشی و پرورشی پیشرفته و برنامه درسی اصولی برخوردار هستند. در ادامه، به برخی از مزایای تحصیل در مدارس تیزهوشان، اشاره می‌کنیم:

  • ارتقای سطح علمی و آموزشی

مدارس برتر، از معلمان مجرب و باتجربه‌ای استفاده می‌کنند که در زمینه تدریس و پرورش استعدادهای برتر تخصص دارند. این اساتید با استفاده از روش‌های تدریس نوین و جذاب، می‌توانند دانش آموزان را به بهترین نحو آموزش دهند. علاوه بر این، مدارس برتر از امکانات آموزشی پیشرفته‌ای مانند کتابخانه‌های مجهز، آزمایشگاه‌های مجهز و کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند هستند که می‌توانند به دانش آموزان در یادگیری و پیشرفت تحصیلی کمک کنند.

  • توسعه مهارت‌های حل مسئله و تفکر خلاق

مدارس برتر، بر پرورش مهارت‌های حل مسئله و تفکر خلاق دانش آموزان تأکید دارند. این مهارت‌ها برای موفقیت در تحصیلات عالی و زندگی حرفه‌ای ضروری هستند. مدارس برتر، با ارائه تمرین‌های حل مسئله و تفکر خلاق، می‌توانند به دانش آموزان کمک کنند تا این مهارت‌ها را در خود تقویت کنند.

  • آشنایی با رقابت سالم و سازنده

رقابت سالم و سازنده، یکی از عوامل مهم در موفقیت است. مدارس برتر، محیطی رقابتی و سازنده را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند. این محیط به دانش آموزان کمک می‌کند تا با رقابت سالم آشنا شوند و مهارت‌های خود را در این زمینه بهبود بخشند.

  • دسترسی به دانشگاه‌های برتر و رشته‌های تحصیلی مورد علاقه

مدارس برتر، شانس دانش آموزان را برای قبولی در دانشگاه‌های برتر و رشته‌های تحصیلی مورد علاقه‌شان افزایش می‌دهند.


چگونه وارد مدارس تیزهوشان شویم؟

مدارس تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم آزمونی را تحت عنوان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برگزار می‌کنند. شرط حضور در این آزمون داشتن معدل بالا است؛ به طور دقیق‌تر دانش آموزان ورودی هفتم باید در تمامی دروس نمره خیلی خوب داشته باشند (به جز یک درس که می‌توانند نمره خوب داشته باشند) و دانش آموزان ورودی دهم نیز باید معدل بالای 19 داشته باشند.

قبولی در آزمون استعدادهای درخشان با توجه به سطح بالای این آزمون و تعداد داوطلبان زیادی که از سراسر کشور دارد، کار ساده‌ای نیست و تنها کسانی که تلاش و زحمت کشیده باشند، شانس قبولی در این آزمون را دارند.

سرفصل‌های آزمون تیزهوشان چیست؟

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو دفترچه است که زمان دفترچه اول 75 دقیقه و زمان پاسخگویی به دفترچه دوم 25 دقیقه است؛ هر دو دفترچه شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی است با این تفاوت که در دفترچه دوم دانش آموزان زمان کمتری دارند تا علاوه بر هوش، مدیریت زمان و سرعت عمل آن‌ها نیز بررسی شود. با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان آشنایی کاملی بر روی مباحث هوش ندارند، دوره هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان ششم می‌تواند کمک فوق‌العاده ای به دانش آموزان نماید.

آزمون تیزهوشان نهم به دهم همانند آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو دفترچه است اما با این تفاوت که تنها دفترچه اول شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی است و دفترچه دوم شامل سوالات استعداد تحصیلی است. منظور از استعداد تحصیلی دروس زبان و ادبیات فارسی، قرآن و معارف اسلامی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضی است. هر دو دفترچه در این آزمون شامل 50 دقیقه زمان است. کلاس‌های آمادگی تیزهوشان نهم به دهم نیز می‌تواند کمک زیادی به آمادگی دانش آموزان کند. در لینک زیر نمونه‌ای از این کلاس‌ها قرار دارد:

https://amoozeshcenter.com/tizhooshan/tizhoshan-9om/

تاثیر کلاس‌های آمادگی آزمون در موفقیت دانش آموزان!

طبق تجربه بیشتر دانش آموزان که موفق به قبولی در آزمون تیزهوشان شده اند، در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان شرکت داشته اند. این کلاس‌ها در صورتی که توسط یک موسسه و آموزشگاه معتبر برگزار شوند، می‌توانند شانس شما را برای قبولی در آزمون چندین برابر کنند. این کلاس‌ها معمولا در پایه‌های پنجم، ششم، هشتم و نهم برگزار می‌شوند.


چرا موسسه موفقیت بهترین آموزشگاه تیزهوشان است؟

موسسه موفقیت یکی از برجسته‌ترین موسسات در سطح کشور است که به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌ای که در سال‌های قبل از خود به جای گذاشته است به عنوان بهترین آموزشگاه تیزهوشان از آن یاد می‌شود. برخی از مهم‌ترین دلایل برتری این آموزشگاه در زیر آورده شده است:

  • آمار قبولی بالا

یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش کیفیت یک موسسه تیزهوشان، آمار قبولی آن در آزمون‌های سال‌های گذشته است. آموزشگاه موفقیت با آمار قبولی بالای 83 درصد در پایه ششم و بالای 81 درصد در پایه نهم، به عنوان بهترین موسسه تیزهوشان سراسر کشور شناخته می‌شود.

  • اساتید مجرب و متخصص

اساتید آموزشگاه موفقیت از بهترین معلمان و مدرسان کشور هستند که در زمینه آموزش و پرورش استعدادهای درخشان تخصص دارند. این اساتید با تجربه و دانش خود، می‌توانند دانش آموزان را به بهترین نحو برای قبولی در آزمون تیزهوشان آماده کنند.

  • پشتیبانی و مشاوره

مشاوران آموزشگاه موفقیت از رتبه‌های برتر کنکور و تحصیل کرده‌های مدارس برتر هستند. این مشاوران از ابتدای ثبت نام دانش آموزان در آموزشگاه، در کنار آنها هستند و با ارائه برنامه‌ریزی تحصیلی و مشاوره‌های تخصصی، به آنها کمک می‌کنند تا به اهداف خود برسند.

  • آزمون شبیه ساز

آزمون شبیه ساز یکی از بهترین روش‌های آمادگی برای آزمون‌های مهم است. آموزشگاه موفقیت هر دو هفته یکبار آزمون شبیه ساز تیزهوشان برگزار می‌کند. این آزمون‌ها با کیفیت بسیار بالایی برگزار می‌شوند و درصد تطابق بالایی با سوالات آزمون اصلی دارند.

  • رضایت دانش آموزان و والدین

رضایت دانش آموزان و والدین از یک موسسه آموزشی، نشان‌دهنده کیفیت خدمات آن موسسه است. آموزشگاه موفقیت با کسب رضایت بالای 95 درصدی دانش آموزان و والدین، به عنوان یکی از موسسات آموزشی باکیفیت کشور شناخته می‌شود.

  • انتخاب کلاس به صورت آنلاین یا حضوری

آموزشگاه موفقیت امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی را به صورت آنلاین و حضوری فراهم کرده است. این امکان برای دانش آموزانی که به هر دلیلی امکان حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند، بسیار مفید است.

  • پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان و ارتباط با اولیا

مشاوران آموزشگاه موفقیت، به صورت مداوم وضعیت تحصیلی دانش آموزان را پیگیری می‌کنند و در صورت نیاز، با اولیا آنها نیز ارتباط برقرار می‌کنند. این امر به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و اطمینان خاطر اولیا کمک می‌کند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاس‌های موسسه موفقیت به وب سایت www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید و با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید. شرایط و جزئیات کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در لینک زیر آورده شده است:

https://amoozeshcenter.com/tizhooshan/tizhoshan-6/


نتیجه‌گیری

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. در این مطلب به بررسی اهمیت تحصیل در مدارس برتر پرداختیم و سپس نحوه قبولی در آزمون ورودی این مدارس را به شما آموزش دادیم؛ در پایان نیز بهترین آموزشگاه تیزهوشان را به شما معرفی نمودیم. لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش ارسال نظر با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: موسسه آموزشی موفقیت

561212