10 راز مخفی و خفن کالاف دیوتی موبایل که هر بازیکنی باید بداند!

آیا به بازی های اکشن روی تلفن همراه خود علاقه دارید؟؟ روی موبایل خود چه نوع بازی هایی را نصب کرده اید؟؟ سبک اکشن و جنگی را می پسندید؟
تصویر 10 راز مخفی و خفن کالاف دیوتی موبایل که هر بازیکنی باید بداند!

به گزارش سایت خبری پرسون، راز های کالاف دیوتی موبایل

آیا به بازی های اکشن روی تلفن همراه خود علاقه دارید؟؟ روی موبایل خود چه نوع بازی هایی را نصب کرده اید؟؟ سبک اکشن و جنگی را می پسندید؟ پیروزی در بازی های موبایلی تا چه میزان برایتان اهمیت دارد؟؟ امروزه انواع بازی موبایلی طراحی شده است. در این میان، کالاف دیوتی، فری فایر و پابجی، جزو محبوب ترین ها می باشند. هر کدام از این بازی ها، رازهایی در پشت پرده خود دارند. رازهایی که می تواند یک بازیکن ساده را حرفه ای تر نمایند. اما گیمرهای تازه وارد و بی تجربه، معمولا آن ها را نمی دانند. به همین سبب به این اطلاعات ناشناخته در بازی، راز و ترفند گفته می شود. رازهای جذاب و با حال زیادی در بازی کالاف دیووتی موبایل به چشم می خورد. در ادامه، با مهم ترین اطلاعات ناشناخته و پنهان آن آشنا می شویم.

چرا رازهای کالاف دیوتی موبایل را بدانیم؟

شاید برای برخی بازیکن ها سوال پیش بیاید که آیا دانستن رازهای کالاف دیوتی موبایل مثمر ثمر خواهد بود؟ اکثر رازهای مخفی این بازی، ترفندهایی جذاب و عملکردی هستند. با کمک آن ها، گیمر می تواند به بازیکنی حرفه ای و قوی مبدل شود. زیرا اطلاعات او در زمینه بازی گسترده تر شده است. این ترفندهای مخفی، راه هایی برای دفاع و مبارزه بهتر را ارائه می دهند. با دانستن این راز ها حتی بدون خرید cp کالاف دیوتی موبایل می توانید به تجهیزات مناسبی دست پیدا کنید. به عبارتی دیگر، بر میدان بازی و رقبای خود تسلط بیشتری پیدا کرده است. در نتیجه، احتمال موفقیت و پیروزی او چندین برابر شده است. بنابراین از بازی لذتی بیشتر خواهید برد و این هیجان آور است. چندین مورد از آن ها را در این جا معرفی می کنیم.

1. خرس ها را نکشید

در بازی کالاف دیوتی موبایل ، یک راز و ترفندی عالی وجود دارد. رازی بزرگ که از وقت بازی شما به میزان زیادی می کاهد. ضمن افزودن قدرت و امتیاز، شما را از رقبایتان پیشتاز می نماید. حالا این ترفند چیست؟؟؟ در مرحله ای از این بازی نزدیک به واقعیت، به یک درب بزرگ و بسته برخورد می کنید. این درب زمانی باز می شود که شما 8 عدد خرس موجود در محدوده اطراف را بکشید. باید بگردید و اول آن ها را بیابید. سپس آن ها را بکشید. کمی سخت و بسیار زمان بر است. اما من به شما می گویم لازم نیست آن ها را بکشید. این درب طور دیگری هم باز می شود. چگونه؟؟

چسبیده به در قرار بگیرید. اینترنت خود را یک لحظه قطع و وصل کنید. برای مدت زمان بسیار کوتاهی، در حد یک تا دو ثانیه، درب باز می شود. سرعت عمل شما در این جا بسیار مهم است. به سرعت وارد اتاق شوید. کار خود را سریع انجام دهید و برای خروج همین عمل را دوباره تکرار کنید. به همین راحتی و بدون کشتن حتی یک خرس این مرحله را پشت سر می گذارید. ترفندی عالی برای داشتن بازی قدرتمندی است.

2. مینی گیم در کلوپ شبانه

محیط بازی کالاف دیوتی موبایل، همانند یک محیط واقعی طراحی شده است. در این محیط، شما با اماکنی هم چون کلوپ نیز برخورد دارید. در برخی سطوح بازی هنگام ورود به صفحه بازی یک کلوپ شبانه می بینید. در نمونه های بروز رسانی شده این کلوپ، تغییراتی را به وجود آورده اند. شخصیت هایی در آن جا وجود دارد که می توانید با آن ها هم صحبت شوید. یک سری بازی ها نیز در این فضا قرار داده اند. می توانید شما هم در این بازی ها شرکت کنید و فارغ از جنگ، برای لحظاتی سرگرم شوید. البته این مینی گیم های جالب در بخش های مختلف این برنامه طراحی شده اند. دارت و بازی چاقو دو نمونه پر طرفدار این بازی ها هستند. در جدیدترین ورژن بازی، برای این کلوپ شبانه، آیکونی را در منوی اصلی قرار داده اند. علامتی که مستقیما شما را به کلوپ هدایت می نماید.

3. بمب هسته ای بگیرید

یکی از رازهای کالاف دیوتی موبایل، وجود بمب های هسته ای می باشد. شما می توانید یکی از آن ها را از آن خود کنید. در دنیای واقعی، این گروه از بمب ها بسیار ویرانگر هستند. در صورت انفجار تا شعاع زیادی را نابود خواهند کرد. در این جا نیز به همین منوال است. اگر 25 نفر از دشمنان خود را بکشید ولی خود نمیرید، به یکی از آن ها دست می یابید. این عملکرد خوب شما لایق این چنین جایزه بزرگ و مرگ باری است. به کمک آن در بازی خواهید توانست به نابودی چند عامل با هم، اقدام کنید.

4. مدال های کالاف دیوتی چند عدد هستند؟

در بازی بتل رویال کالاف دیوتی موبایل، به طور کلی 85 مدال در زمینه های مختلف وجود دارد. هر مدالی به سبب خاصی به گیمر تعلق می گیرد. این یکی از رازهای این بازی هیجان انگیز می باشد. گاهی شما مراحلی را انجام می دهید و یا مهارت خاصی دارید، مستحق دریافت یکی از آن ها هستید. با گذراندن مرحله خاصی یا داشتن عملکرد به خصوصی، این مدال ها به پروفایل شما افزوده می شود. به طور مثال، کشتن ده رقیب خود در این بازی، مدال Merciless را به شما اعطا می کند. البته بایستی آن ها را به صورت متوالی بکشید، اما خود کشته نشوید. معمولا بازیکنان بسیار بزرگ، همه مدال ها را در پروفایل خود دارند.

5. هلی کوپتر هم سودمند است و هم زیان بار

یکی از رازهای هیجان انگیز کالاف دیوتی موبایل، در هلیکوپتر نهفته شده است. شما چه زمانی از هلیکوپتر و هواپیمای جنگنده استفاده می کنید؟؟ آیا در هر شرایطی استفاده آن ها صحیح است؟ این نکته را خیلی ها جدی نمی گیرند. به همین دلیل در دردسر بزرگی می افتند. باید به نحوه بازی خود توجه کنید. هواپیما و هلی کوپتر تجهیزات نظامی بزرگی می باشند. این تجهیزات توسط رقبا و دشمنان به سرعت رصد می شود. بنابراین به سرعت مکان شما لو می رود. اگر به صورت تیمی و گروهی بازی می کنید این وسیله مناسب شما نیست. در صورت رصد شدن همگی شما به یک باره نابود می شوید. اما چنان چه بازی را به صورت تک نفره در پی گرفته اید، استفاده از آن ها مانعی ندارد. بنابراین به این موارد حتما توجه کنید.

6. از تجهیزات نظامی در زمان مناسب استفاده کنید

رازها دارای نکاتی پنهان و گاهی سودمند در دل خود می باشند. در ابتدای بازی های چند نفره به کل گروه یک سری تجهیزات اضافی تعلق می گیرد. موشک و هواپیمایی فاقد سرنشین، دو مورد از آن ها هستند. شاید بگویید به چه دردی می خورند؟ یکی از رازهای کالاف دیوتی موبایل همین مورد است. در این جا، پرده از این راز برداشته خواهد شد. موشک یکی از تجهیزات نظامی مخرب برای دشمن شماست. باید در زمان درست استفاده از آن، نهایت دقت را به کار ببندید. می تواند مساحت و ابعاد بزرگی را تحت تاثیر قرار دهد. در میدان جنگ برای نابودی دشمنان بسیار کارآمد خواهد بود. اما هواپیمای بدون سر نشین چه کاری انجام می دهد؟ این هواپیما مجهز به راداری است که در موقعیت یابی به شما کمک می کند. می توانید به کمک رادار آن به موقعیت های افراد دیگر (رقبا) دسترسی پیدا کنید.

7. رازی خفن در بازی کالاف دیوتی موبایل

در صفحه اصلی بازی اکشن کالاف دیوتی موبایل یک آیکون موثر وجود دارد. در نوار بالای صفحه دو آدمک کنار هم به چشم می خورد. به عبارتی دیگر، لیست مخاطبان و دوستان شما در این آیکون نهفته شده است. با کلیک روی آن وارد یک منو می شوید. روی گزینه دوستان کلیک کنید. این گزینه از سمت چپ سومین گزینه می باشد. صفحه ای برای شما باز می شود. در این صفحه دوستان و یاران خود را مشاهده می نمایید. برخی آفلاین و برخی دیگر آنلاین می باشند. آن هایی که آنلاین هستند ولی مشغول به بازی هستند، نیز مشخص می باشند. در جلوی نام هر کدام چند گزینه وجود دارد. حتی شما می توانید آن ها را از لیست خود حذف نمایید. یک آیکون چشم می بینید. با فشار دادن این آیکون، وارد محیط بازی دوستتان می شوید. بازی که فقط بیننده می باشید و هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. اما می بینید که دوست شما چگونه مبارزه می کند.

8. جلیقه ضد گلوله مخفی در کوله پشتی

راز ها و ترفندهای کالاف دیوتی موبایل در ارائه بازی موثر بسیار نقش دارد. وست همان جلیقه ضد گلوله است که مانع از آسیب جسمانی شما در بازی خواهد شد. اما متاسفانه شما فقط می توانید یک عدد از آن را بپوشید. نمی توانید یک نمونه اضافی از آن را در کوله خود داشته باشید. وست ها تخریب شده و باید تعوض شوند. به نظر شما در مواقع حساس بازی، این مشکل را باید چگونه حل نمود؟ اسنوبرد یک نمونه از تجهیزات بوده که می تواند جای خود را به وست دهد. اما چگونه؟؟ شما اسنو برد را در کوله خود قرار دهید. وقتی خواستید جلیقه خود را تعویض کنید، نمونه جدید وست را جایگزین اسنو برد نمایید. کافیست آن را (درگ کنید) بکشید و جای اسنو برد قرار دهید. به همین راحتی یک جلیقه ضد گلوله نو پیدا می کنید.

9. از تجهیزات هم تیمی کشته شده خود استفاده کنید

در بازی های تیمی کالاف دیوتی، گاهی هم تیمی شما کشته می شود. اگر با سلاح، تفنگ و ابزار جنگی او آشنایی دارید، آن را بردارید. اصلا ایرادی ندارد. این سلاح جنگی را نزد خود نگه دارید. می توانید از آن استفاده کنید. ممکن است بعد از مدتی هم تیمی کشته شده شما جانی دوباره پیدا کند. در زنده شدن دوباره، نیازمند سلاح خود خواهد بود. شما پس از برگشت، می توانید سلاحش را به او بازگردانید. با این کار چند مزیت مهم را در پی خواهید گرفت. اولا؛ سلاح دوستانتان در دستان شماست و می توانید در کنار تجهیزات خود از آن استفاده کنید. در ثانی؛ بعد از برگشت، او بلافاصله می تواند به بازی برگردد و کار خود را شروع کند. بنابراین یک ترفند سودمند به نفع شما و کل گروه تان می باشد.

10.یک نقشه مهم و کارآمد در بازی پنهان شده است

به قسمت بلک مارکت بازی کالاف دیوتی بروید. در این جا یک زیر زمین وجود دارد. این زیر زمین محل چه چیزی است؟ درست است. در این جا دستگاه هایی وجود دارد که می توانید تجهیزات جنگی و سلاح های مورد نیاز خود را گیر بیاورید. برخی گیمر ها تجهیزات را می گیرند و بیرون می روند. غافل از این که در این زیرزمین یک نقشه با حال وجود دارد. بلک مارکت مپ در این جا چندین اطلاعات مهم را برای شما رونمایی می کند. اول به سمت چپ آن نگاه کنید. هلی کوپترهایی می بینید. جای آن ها و موقعیت کنونی شان نشان داده شده است. اگر توجه کنید نقاط سفید رنگی به چشم می خورد. این نقاط شخصیت های این بازی بوده که مشخص شده اند. موقعیت آن ها و محل حضورشان را می توانید ببینید. البته سمت راست آن، خود بلک مارکت است.

جمع بندی

10راز و ترفند عالی و جذاب معرفی شدند. ترفندها و رازهای کالاف دیوتی موبایل به همین چند عدد ختم نمی شود. در این جا سعی شد از معمول ترین و جالب ترین آن ها سخن بگوییم. برای دستیابی به راز های بیشتر می توانید عبارت جمینجا را در گوگل جستجو کنید و وارد بخش بلاگ شوید و راز های بیشتری از کالاف دیوتی موبایل را مطالعه کنید .این موارد تا حد زیادی می تواند شما را از بازیکنی مبتدی در بیاورد. ضمن این که بازی مهیجی را برایتان رقم می زند. حالا شما در مورد این بازی اطلاعاتی دارید که خیلی ها نمی دانند. نظرتان چیست؟

402053

نظرات شما ( 2 نظر )

سواد میدم بیگی |
جمعه 13 مرداد 140212:36
آلیس
ابراهیم گرگیچ |
جمعه 23 دی 140120:43
سی پی رایگان بگیریم