مجموعه تفریحی قشم ـ لیست مراکز تفریحی قشم

در این مقاله، لیستی از جاذبه‌های گردشگری را به شما ارائه دادیم که در مجموعه تفریحی قشم واقع شده‌ و امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر علاقه‌ مند به سفرهای پرماجرا و تجربه‌های مهیج هستید، جزیره قشم با کلکسیونی از بازی‌های هیجان‌آمیز و تفریحات فوق‌العاده منتظر شما است.
تصویر مجموعه تفریحی قشم ـ لیست مراکز تفریحی قشم

به گزارش سایت خبری پرسون، این بار به کدام نقطه ایران می‌خواهید سفر کنید؟ آیا قصد سفر به یک جزیره را دارید؟ اگر پاسخ شما بله است، مجموعه تفریحی قشم، گزینه ایده‌آلی است. این مجموعه خارق‌العاده، طبیعت منحصربه‌فرد و تفریحات متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید ساعت‌ها در آنجا سرگرم شوید و خوش بگذرانید.

اگر بعد از گشت‌ وگذار در مجموعه تفریحی قشم، هوس بازارگردی کردید، مرکز خرید سیتی سنتر و بازار بزرگ بین‌المللی گزینه‌های مناسبی برای خرید هستند. هم اجناس باکیفیتی دارند و هم دسترسی راحتی به مراکز تفریحی دارند؛ علاوه بر این، تنها با یک ساعت رانندگی می‌توانید در هتل ایرمان قشم نیز اقامت کنید. این هتل، امکانات مدرن همراه با اتاق‌هایی شیک و لاکچری در اختیار شما قرار می‌دهد.

گردش در مراکز تفریحی قشم

حال که مجموعه تفریحی قشم را به عنوان مقصد گردش خود مشخص کردید، لازم است تا با مراکز تفریحی و امکاناتی که هر کدام از این مراکز به شما ارائه می‌دهند، آشنا شوید. این جزیره، مقصد گردشگرانی است که می‌خواهند از طبیعت و سرگرمی‌های متنوع آن، تجربه‌ای تکرارنشدنی برای خود رقم بزنند. با معرفی مراکز تفریحی قشم همراه ما باشید.

سواحل سوزاء؛ چشم‌اندازی زیبا از طلوع و غروب خورشید

اگر قدم‌زدن روی شن‌های ساحل را دوست دارید، ساحل سوزاء محیط مناسبی است. این ساحل، یکی از تفریحات جذاب و آرامبخشی است که در ۴۰ کیلومتری قشم واقع شده است. ساحل سوزاء در بین دیگر سواحل این جزیره، امکانات بیشتر و محیط آرامتری دارد. اگر در اوایل صبح به این منطقه بروید، آرامش خاصی را تجربه خواهید کرد. به هنگام شب نیز، شنیدن موسیقی زنده روح و روان شما را جان تازه‌ای می‌دهد.

از جمله امکاناتی که در ساحل سوزا برای گردشگران در نظر گرفته شده می‌توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، دوچرخه‌سواری، مسیرهای پیاده‌روی و اماکنی جهت استراحت اشاره کرد. در مجموعه تفریحی قشم و در کنار سواحل سوزاء می‌توانید لحظاتی را در آرامش سپری کنید و در عین حال از امکانات مهیج اطراف آن نیز لذت ببرید.

یکی از مزایای گردش در ساحل سوزاء، بازدید از دیگر اماکنی است که اطراف آن قرار گرفته‌اند مانند ساختمان گمرک که قدمت زیادی نیز دارد و چندین دره دیگر که بازدید از آن‌‌ها خالی از لطف نیست. لذت دیدن مناظر زیبا و سرسبزی که در این دره‌ها وجود دارد، تنها با رفتن به ساحل سوزاء امکان‌پذیر است.

تفریحات آبی، پارک بازی و دهها جاذبه دیگر ساحل سوزاء، از دیگر مزیت‌های رفتن به مجموعه تفریحی قشم است که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.

پارک کروکودیل؛ دنیای عجایب

اگر می‌خواهید از متفاوت‌ترین مراکز تفریحی قشم دیدن کنید، پارک کروکودیل‌ها را از دست ندهید. این جا، مکانی است که هیجان و تفریح را با هم تجربه خواهید کرد. در این پارک، می‌توانید کروکودیل‌ها را از فاصله نزدیک تماشا کنید و لذت ببرید.

در پارک کروکودیل قشم، حدود ۱۰۰ گونه از این حیوانات پرورش و نگهداری می‌شوند. در این مجموعه تفریحی، می‌توانید بزرگترین کروکودیل خاورمیانه و دیگر حیواناتی مانند طاووس و شترمرغ را از نزدیک مشاهده کنید. جالب است بدانید که بزرگترین کروکودیل ایران را می‌توانید در مجموعه تفریحی قشم ببینید. این کروکودیل ۴ متر طول دارد و با همسر و فرزندش در حال استراحت زیر نور خورشید هستند.

اگر به پارک کروکودیل رفتید، لازم است که به قوانین آن احترام گذاشته و آن‌‌ها را رعایت کنید. عدم استعمال دخانیات، خودداری از دادن هر نوع خوراکی به حیوانات و حفظ آرامش و جلوگیری از ایجاد هر نوع سروصدایی از جمله این قوانین هستند.

یکی از مزایای بازدید از پارک کروکودیل، وجود امکانات رفاهی است که برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. رستوران، بوفه و فروشگاه از جمله این امکانات هستند. اگر به تماشای حیوانات، نحوه زندگی و تخم‌گذاری کروکودیل علاقه‌مند هستید، بازدید از پارک کروکودیل‌ها را از دست ندهید.

کلوپ دریایی دلفین مرجان قشم؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز در زیر آب

به قشم رفته‌اید و دوست دارید از امکانات جت‌اسکی، پاراسل و بنانا استفاده کنید؛ اما تجربه غواصی ندارید؟ نگران نباشید! خبر خوبی برای شما داریم. فرصت آموزش غواصی در مجموعه تفریحی قشم برای شما فراهم شده است. کلوپ دریایی دلفین مرجان قشم، دقیقاً همان جایی است که شما را به آرزویتان می‌رساند.

در کلوپ دریایی، دوره‌های آموزش غواصی برگزار می‌شود تا همه گردشگران بتوانند از آن استفاده کنند و از تفریح در قشم لذت ببرند. نکته‌ای که باید درباره کلوپ به خاطر بسپارید، این است که تنها یک الی سه ساعت فرصت دارید تا از کلوپ بازدید کنید؛ بنابراین نیاز به یک برنامه‌ دقیق دارید تا بتوانید در فرصتی کوتاه از تفریحات آن بهره ببرید.

یکی از ویژگی‌های برجسته کلوپ، امتیاز غواصی است که برای کودکان شما در نظر گرفته شده است. با این وجود، دیگر لازم نیست نگران کودک خود باشید؛ مجموعه تفریحی قشم، این فرصت را فراهم آورده تا کودکان شما نیز بتوانند همانند شما از تفریحات کلوپ استفاده کنند.

پس منتظر چه هستید! اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، همین حالا دست به کار شوید و برای رزرو هتل قشم اینجا را کلیک کنید. با این کار، خواهید توانست تا با اقامت در یکی از بهترین هتل‌های این جزیره، فرصت کافی برای استفاده از خدمات کلوپ را داشته باشید.

غار نمکدان؛ تجربه‌ای متفاوت

آیا تا به حال نمکدان ۶ کیلومتری دیده‌اید؟ این جاذبه شگفت‌انگیز، درون غاری به نام غار نمک در مجموعه تفریحی قشم جای گرفته است. این غار در ۹۰ کیلومتری جزیره واقع شده و دارای ۲۰ متر دهانه و سه دالان مختلف است.

اگر می‌خواهید از هر سه دالان غار بازدید کنید، باید نکاتی را رعایت کنید. بازدید از دالان اول بسیار راحت و آسان خواهد بود؛ اما رفتن به دالان دوم، کمی دشوار خواهد بود. برای ورود به این دالان باید سینه‌خیز حرکت کنید. ورود به دالان سوم، نیاز به مهارت بالایی دارد و افرادی که در غارنوردی ماهر هستند، این کار را به راحتی انجام می‌دهند. ناگفته نماند، برای ورود به غار نمک لازم است از چراغ قوه استفاده کنید.

غار نمکدان، جذابیت‌های زیادی دارد. آیا تا به حال از نزدیک، توده‌های نمکی را دیده‌اید؟ ورود به غار نمکدان، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا شاهد تشکیل قندیل‌های زیبای توده‌های نمک باشید. سقف این غار، پوشیده از قندیل‌های نمکی است که جلوه‌ای خاص به ‌آن بخشیده است. جالب است بدانید که این توده‌ها، دارای خواص درمانی بسیار زیادی نیز می‌باشند.

برای بازدید از غار نمک قشم، اوایل پائیز تا اواخر فروردین زمان مناسبی است. در این بازه زمانی، هوای قشم خنک است و از گرمای آزاردهنده نیز خبری نیست.

شهربازی سیتی سنتر؛ مجموعه‌ای جذاب از تفریح و سرگرمی

یکی از بهترین مراکز تفریحی قشم، شهربازی سیتی سنتر است که در جنوب این جزیره واقع شده است. در این مجموعه تفریحی، می‌توانید ساعاتی شاد و لذت‌بخشی را همراه خانواده و کودکان خود سپری کنید.

شهر بازی امکانات متنوعی نظیر ۲۴۰ دستگاه بازی به روز، سینما ۷ بعدی و یک سالن کنسرت دارد که می‌توانید از فیلم‌ها و برنامه‌های هنری آن استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید از بازی‌هایی مانند بولینگ و تیراندازی در این مرکز لذت ببرید. اگر به دنبال تجربه‌های بی‌نظیر هستید، شهربازی قشم را از دست ندهید.

جمع‌بندی

در این مقاله، لیستی از جاذبه‌های گردشگری را به شما ارائه دادیم که در مجموعه تفریحی قشم واقع شده‌ و امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر علاقه‌ مند به سفرهای پرماجرا و تجربه‌های مهیج هستید، جزیره قشم با کلکسیونی از بازی‌های هیجان‌آمیز و تفریحات فوق‌العاده منتظر شما است.

منبع: ایران هتل آنلاین

561031