افتتاح 2 رویداد بزرگ فرهنگی در استان مرکزی با حضور وزیر ارشاد

استاندار مرکزی از افتتاح دو رویداد بزرگ فرهنگی با حضور وزیر ارشاد طی روزهای آینده در استان خبر داد.
تصویر افتتاح 2 رویداد بزرگ فرهنگی در استان مرکزی با حضور وزیر ارشاد

به گزارش سایت خبری پرسون، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی از سفر وزیر ارشاد به استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: ۲رویداد فرهنگی کم‌نظیر در کشور و بی‌سابقه در استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی و افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این دو رویداد فرهنگی مهم که در واقع پاسخ به نیازهای حوزه فرهنگی استان است، به نام‌های ماهور و شمیم یاس همزمان با سفر وزیر ارشاد راه اندازی خواهند شد.

استاندار مرکزی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت اطلاع رسانی بیان کرد: اقدامات ارزشمندی در دولت صورت گرفته، اما این اقدامات آن طور که باید و شاید به مردم اطلاع رسانی نشده که لازم است دستگاه‌های دولتی ارتباط خود را با رسانه‌های جمعی تقویت کرده و بیش از پیش به موضوع اطلاع رسانی اهمیت دهند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه استان مرکزی نیز از بیان درست عملکرد اقدامات دولت مستثنا نیست، بیان کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان از مدیران و دستگاه‌هایی که با رسانه‌ها در ارتباط نیستند، گلایه دارم، این مطلقا قابل پذیرش نیست مدیران باید ارتباط با رسانه‌های رسمی و مجازی را تقویت کنند، برخی دستگاه ها روابط عمومی ضعیفی دارند و این مورد گلایه است و باید اصلاح شود.

وی گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات تکالیف ویژه‌تری را باید دنبال کنیم، در سال گذشته ۷۷۰ سفر شهرستانی انجام شده است، مدیران همکاری لازم را دارند وباید بر تقویت دیدارهای چهره به چهره بکوشند.

استاندار مرکزی در خصوص آلودگی هوا نیز تصریح کرد: مصرف سوخت مازوت در نیروگاه کنترل شده، و به این دلیل که در اراک هنوز از سوخت مازوت استفاده نمی‌شود، در مدت یک ماه اخیر آلودگی هوا کنترل و نیاز به تعطیلی مدارس وجود نداشت.

منبع: فارس

560760