استمرار آلودگی؛

امروز عمیق نفس نکشید

هوای اصفهان برای سومین روز پیایی امروز هم ناسالم برای عموم است
تصویر امروز عمیق نفس نکشید

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز یکشنبه دوازدهم آذر با میانگین ۱۶۸ برای سومین روز پیاپی وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان‌های ۲۵ آبان با ۱۵۴، خیابان احمدآباد با ۱۶۹، میدان انقلاب و بزرگراه خرازی با ۱۷۰، پارک زمزم و سپاهان شهر با ۱۶۰، خیابان پروین اعتصامی با ۱۶۵، دانشگاه صنعتی و رهنان با ۱۵۶، فرشادی با ۱۵۳، خیابان فیض با ۱۵۷، بولوار کاوه با ۱۵۵ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۵۹ در وضعیت قرمز و ناسالم، خیابان زینبیه با ۱۳۷ وضعیت نارنجی زرین شهر با ۱۷۴ و در قهجاورستان با ۱۸۶ناسالم برای عموم و مبارکه و شاهین شهر با ۱۰۸ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

همچنین امروز شاخص هوا در ایستگاه کردآباد با ۲۲۱، خیابان میرزا طاهر با ۲۵۷ AQI در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم برای عموم است.

تنها شاخص هوا در سجزی با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

شاخص هوا ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان همچنان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

منبع: روابط عمومی هواشناسی

560734