با تصویب مجدد کارگروه اضطرار آلودگی هوا؛

دوازدهم آذر فعالیت مدارس چند شهرستان استان اصفهان غیر حضوری شد

باتصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فردا هم فعالیت مدارس و مراکز آموزشی در اصفهان و چند شهرستان استان غیر حضوری است.
تصویر دوازدهم آذر فعالیت مدارس چند شهرستان استان اصفهان غیر حضوری شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ بنابر اعلام استانداری اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه باتوجه به تداوم شرایط سکون و پایداری مطلق جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان برای دومین روز پیاپی امروز برگزار شد، گفت: با تصویب مجدد این کارگروه ، فردا یکشنبه دوازدهم آذر فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش در استان غیر حضوری و آموزش در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حضوری است .

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: براین اساس فردا کلاس های تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر همچنان غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده تعطیل و آموزش در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حضوری خواهد بود.

شیشه فروش گفت: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند می توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از آلایندگی ناشی از سوزاندن بقایای گیاهی در پارک ناژوان، مقرر شد تا اطلاع ثانوی بهره برداری از عرصه پارک جنگلی ناژوان از ساعت ۱۵ محدود و ورودی های این پارک توسط شهرداری اصفهان مسدود شود.

وی افزود: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و ... همچنان ممنوع است.

شیشه فروش گفت: اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحد‌های آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهد کرد.

وی افزود: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها هم از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌کند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، از هم استانی ها و شهروندان اصفهانی خواست تا همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

منبع: روابط عمومی استانداری

560679