جزئیات جدیدتر از مرگ دختر ۶ ماهه به دنبال تحصن پرستاران بیمارستان

به دنبال مرگ دختر ۶ ماهه در بیمارستان‌ تخصصی کودکان، تحقیقات تیم جنایی اغاز شد.
تصویر جزئیات جدیدتر از مرگ دختر ۶ ماهه به دنبال تحصن پرستاران بیمارستان

به گزارش سایت خبری پرسون، ساعت 7:20 دقیقه صبح پنجشنبه نهم آذرماه، ماموران کلانتری 124 قلهک از طریق تماس تلفنی با قاضی محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک دختر 6 ماه‌‌ای را در بیمارستان تخصصی کودکان مفید، گزارش کردند.

با اعلام این خبر،تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه قاضی جنایی راهی مرکز درمانی موردنظر شدند و جسد دختر 6 ماه‌ای را به نام النا مشاهده کردند که فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد هنگامی که پدر خانواده به همراه همسرش برای درمان النا به بیماستان مراجعه کرده با پرستاران معترض مواجه شدند که به دلیل دریافت نکردن کارانه خود در حیاط تحصن کرده بودند.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، پس از تاخیر چند دقیقه‌ای بالاخره بیمار پذیرش شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتا النا به کام مرگ فرو رفته است!

پدر النا در جریان تحقیقات گفت: بچه‌ام بیمار بود؛ او را به بیمارستان رساندم، اما پرستاران در حیاط تحصن کرده بودند و کسی نبود که النا را پذیرش کند به همین دلیل حال فرزندم رو به وخامت رفت و فوت کرد؛ پدر و مادر النا پس از این حادثه، از کادر درمان و مسئولان پذیرش بیمارستان شکایت کردند.

بدین ترتیب رسیدگی به پرونده آغاز و دستور شناسایی مقصران مرگ کودک صادر شد که در نخستین گام، تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته بیمارستان پرداخته و 3 نفر از عواملی که در این قصور نقش داشتند را شناسایی و با دستور قضایی بازداشت کردند.

از سوی دیگر جسد نوزاد 6 ماهه به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایش سم و آسیب‌شناسی منتقل شد.

بازداشت 2 متهم دیگر

صبح امروز نیز متهمان هدف تحقیقات قرار گرفتند که در روند بررسی‌ها مشخص شد احتمالا 2 نفر دیگر در مرگ این دختر 6 ماهه نقش داشتند که آنها نیز با دستور قضایی بازداشت شدند.

با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

560675