افتتاح «مترو پرند» پنج‌شنبه هفته جاری

سرپرست معاونت حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح ایستگاه مترو پرند در روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.
تصویر افتتاح «مترو پرند» پنج‌شنبه هفته جاری

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن هرمزی در جریان یکصدونودوپنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی گزارش نظارتی 6 ماهه پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای شهرداری تهران در سال 1402 اظهار کرد: محور ما تکمیل طرح‌های این حوزه بوده است. همچنین در توسعه مترو 6 ایستگاه و 29 کیلومتر را اجرایی کردیم و 5 ایستگاه به بهره‌ه‌برداری رسید و بنا بر برنامه‌ریزی پنجشنبه هفته جاری ایستگاه مترو پرند به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه ما تکلیف خود را در بخش مترو انجام داده‌ایم و از تکالیف مصوب جلو هستیم، گفت: در بخش اتوبوس تاکنون 721 دستگاه اتوبوس نوسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده است ضمن اینکه 295 دستگاه اتوبوس نوسازی شده و در سال جاری تحویل داده شده که این مسئله بی‌سابقه بوده است.

معاون شهرداری تهران با اشاره به احداث خط 10 مترو گفت: بر اساس کارشناسی‌ها قرار بر این شد اگر توانستیم از محل ارقامی که از سپاه طلب داریم کارسازی انجام بدهیم، در این ارتباط بیش از 3 هزار میلیارد تومان از مطالبات وصول شده است.

هرمزی با اشاره به سفر تیم مدیریت شهری به چین تصریح کرد: در این سفر 5 قرارداد به میزان یک میلیارد و 40 میلیون یورو منعقد شد. همچنین رئیس بانک مرکزی اعلام کرد تامین ارز یک میلیارد دلاری برای شهرداری را انجام خواهد داد.

منبع: تسنیم

559949