پیروزی یاران غفور در لیگ رومانی

در جریان هفته ششم لیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا به مصاف گازپروم رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود گازپروم به اتمام رسید.
تصویر پیروزی یاران غفور در لیگ رومانی

به گزارش سایت خبری پرسون، این رقابت در چهارست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۳۰ بر ۲۸ به سود والیبال گازپروم تمام شد. اورال اوفا با این شکست به پنجمین باخت خود در این لیگ رسید تا در بین ۱۶ تیم حاضر این مسابقات، در رتبه ۱۴ قرار بگیرد. با نتایج ضعیف کسب شده اورال اوفا، تیم عبادی پور در بحران قرار گرفت.

همچنین در جریان هفته ششم لیگ والیبال رومانی، زالائو به مصاف راپید بخارست رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۱ راپید بخارست به اتمام رسید. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۳۰ بر ۳۲، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۳ به سود راپید بخارست تمام شد.

امیرغفور بازیکن ایرانی تیم والیبال راپید بخارست در این بازی درخشید و توانست ۳۰ امتیاز برای تیمش کسب کند تا با این عملکرد خیره‌کننده تیمش را به پیروزی برساند. مرتضی شریفی دیگر بازیکن ایرانی راپید بخارست ۱۲ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

در دیگر دیدار هفته ششم لیگ والیبال رومانی، آرکادا گالاتی توانست با نتیجه ۳ بر صفر (۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵، ۱۸-۲۵) مقابل کرایوآ به پیروزی برسد. جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال ایران، که در سال جاری برای آرکادا گالاتی بازی می‌کند در این رقابت ۴ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

منبع: فرارو

559059