به گزارش سایت خبری پرسون، ابراهیم محمدی اظهار کرد: بر اساس استراتژیهای طرح راهبردی کسب و کار بانک سینا، مأموریت توسعه کسب وکارهای دیجیتال این بانک به شرکت تفاس که از شرکتهای تخصصی بانک در زمینه فناوری اطلاعات محسوب میشود، سپرده شده است.
وی افزود: یکی از اقدامات مهم و اساسی تفاس برای جامه عمل پوشاندن به برنامههای توسعهای بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال، طراحی «سیمارت» به عنوان بازارگاهی در سرزمین هوشمند سینا بود تا از این طریق، خدمات و کالاهای تأمینکنندگان مختلف را از طریق انعقاد قرارداد به مشتریان این سامانه ارائه کنیم.
محمدی خاطر نشان کرد: بانک سینا این امکان را فراهم کرده تا کارکنان سازمانها و شرکتها از طریق تخصیص اعتبار یک میلیارد ریالی در قالب عقد مرابحه، تسهیلات خرید کالا در سامانه سیمارت با دوره بازپرداخت 36 ماهه را دریافت کنند.
وی با اشاره به مزیتهای بازارگاه سیمارت گفت: اهمیت سیمارت از آن جهت است که سازمانها به پشتوانه تسهیلات بانک سینا، میتوانند نقش بسزایی در تأمین مالی کارکنان خود در جهت خرید کالاهای اساسی ایفا کنند. بازارگاه سیمارت به نشانی simart.ir دارای بیش از 24 هزار کالا در گروههای مختلف کالایی است.
منبع: بانک سینا