رشد چندصد درصدی MOON؛

ارز دیجیتال مرده شبکه ردیت دوباره جان گرفت!

ارز دیجیتال مون (MOON) که ارتباط نزدیکی با پلتفرم اجتماعی ردیت (Reddit) دارد، یک سقوط ۹۰ درصدی را تجربه کرد و جامعه کریپتو را در شوک فرو برد. در آن زمان، این کاهش شدید به اطلاعیه ردیت، مبنی بر توقف سرویس پاداش‌دهی مبتنی بر بلاکچین خود نسبت داده شد.
تصویر ارز دیجیتال مرده شبکه ردیت دوباره جان گرفت!

به گزارش سایت خبری پرسون، حال، داده‌های جدید حاکی از آنند که قیمت توکن MOON به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال در روز ۱۴ نوامبر، از ۰٫۰۵ دلار به بیش از ۰٫۳۳ دلار افزایش یافته که به معنای یک رشد ۵۶۰ درصدی است.

اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت رمزارز مون کمی عقب‌نشینی کرده و به ۰٫۲۹ دلار رسیده، اما در بازه زمانی روزانه همچنان یک رشد بیش از ۹۰ درصد را نشان می‌دهد.علاوه بر این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات مون هم در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب بیش از ۹۰ درصد و ۲۴۰ درصد افزایش یافته است.

اما علت این رشد غیرمنتظره چیست؟ طبق گزارش‌ها، خوش‌بینی مجدد در مورد توکنومیک MOON که از برنامه‌های تیم ردیت برای حمایت از این ارز دیجیتال و سیستم پاداش آن ناشی می‌شود، علت این رشد چشمگیر بوده است.

در طرح اصلاح‌شده برای رمزارز مون که در ردیت ارسال شده، قرار است برنامه‌های لغو مالکیت آدرس قرارداد MOON تا پایان این ماه تکمیل شود. مفهوم این امر آن است که دیگر هیچ MOON جدیدی را نمی‌توان ایجاد کرد.

علاوه بر این، برنامه‌هایی هم برای عرضه این رمزارز در پلتفرم‌های معاملاتی بیشتر وجود دارد. یکی دیگر از برنامه‌های جالب توجه، کاهش مقدار MOON در جامعه است که بر اساس قانون تقاضا و عرضه، می‌تواند به افزایش مجدد قیمت آن کمک کند.

منبع: رمزارز نیوز

548739