یمن: ما مخالف هرگونه تهدید یا معامله بر سر دفاع از فلسطین هستیم

وزارت امورخارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: ما مخالف هرگونه تهدید یا معامله بر سر دفاع از فلسطین هستیم، یعنی این که اگر از فلسطین دفاع کنیم، حملات نظامی ائتلاف عربی بار دیگر شدت خواهد گرفت.
تصویر یمن: ما مخالف هرگونه تهدید یا معامله بر سر دفاع از فلسطین هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، وزارت امورخارجه یمن اعلام کرد: از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم که خواسته ملت های خود را در شروع تحریم اقتصادی [رژیم صهیونیستی] را اجابت کنند.

این وزارتخانه تأکید کرد: آمریکا و متحدان اروپایی آن تحت آنچه دفاع از خود می‌نامند، از نظر نظامی، مالی و لجستیکی از رژیم صهیونسیتی حمایت می‌کنند، این درحالی است که این حمایت‌ها درست زمانی انجام می‌شود که این رژیم به نسل کشی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه ادامه می دهد.

وزارت امورخارجه دولت نجات ملی یمن همچنین اعلام کرد: ما مخالف هرگونه تهدید یا معامله بر سر دفاع از فلسطین هستیم، یعنی این که اگر از فلسطین دفاع کنیم، حملات نظامی ائتلاف عربی بار دیگر شدت خواهد گرفت.

وزارت امورخارجه یمن در پایان اعلام کرد: سیاست خارجی جمهوری یمن روشن، صریح و به دور از هرگونه تظاهر و فخر فروشی در موضوع فلسطین به عنوان یک موضوع محوری است.

این اظهارات همزمان با آن روی می دهد که خبرهای تأیید نشده حکایت از حمله موشکی نیروهای یمنی به سرزمین های اشغالی دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب حمله موشکی انصارالله یمن به سرزمین‌های اشغالی را تأیید کرد.

صهیونیست ها ادعا کردند: پدافند هوایی ارتش، موشکی که از منطقه "دریای العقبه" شلیک شده بود، پیش از رسیدن به اسرائیل سرنگون کرده است.

در همین رابطه، سازمان پخش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که این موشک، یک موشک زمین به زمین بوده که حوثی‌ها از یمن آن را شلیک کرده بودند.

منبع: ایرنا

548642