رهبر انصارالله:

مردم یمن آماده‌ هستند با صدها هزار نیرو به مردم فلسطین ملحق شوند

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: آمریکا، فرانسه، انگلیس، کشورهای غربی، کشتار فلسطینی‌ها با هر وسیله‌ای را برای دشمن صهیونیستی مباح کردند.

تصویر مردم یمن آماده‌ هستند با صدها هزار نیرو به مردم فلسطین ملحق شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه عنوان داشت: غرب دست رژیم صهیونیستی را برای ارتکاب هرگونه جنایتی از مصادره اراضی گرفته تا مصادره حقوق و استقلال و آزادی باز گذاشت.

الحوثی تصریح کرد: تمامی جنایت‌ها، این صحنه آشکار را ارائه می‌دهد که نظام‌های غربی، نظام‌های جنایتکاری هستند. آمریکا شریکی در جنایت‌های اسرائیل به صورت مستقیم است.

وی افزود: طی هفت دهه، مردم فلسطین هیچ توجهی از جانب نهادهای بین المللی ندیدند؛ نهادهایی که خود را به عنوان حامی حقوق ملت‌ها معرفی می‌کنند.

رهبر انصارالله گفت: رویکردها و قطعنامه‌های شورای امنیت هیچ چیزی به فلسطین ارائه نداد و از کودکان و زنان و غیرنظامیان در آنجا حفاظت نکرد.

وی اظهار کرد: ارائه هرگونه حمایتی به فلسطینی‌ها ضروری است و نباید امت اسلامی صرفاً نظاره‌گر باشد، در حالی که کشورهای غربی به دشمن جنایت‌کار کمک می‌کنند.

عبدالملک الحوثی گفت: سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب کجا هستند؟ ضعف و کوتاهی بسیاری حتی در سطح محکومیت‌ها از جانب کشورهای عربی متعددی وجود دارد.

وی افزود: مردم ما آماده هستند که با صدها هزار نفر وارد عمل شده و به مردم فلسطین برای رویارویی با دشمن ملحق شوند و ما در انجام هر آنچه که ممکن است، تردید نخواهیم کرد. ما با محور مقاومت هماهنگ هستیم و اگر آمریکایی‌ها مستقیما مداخله نظامی کنند، حاضریم حتی در بمباران موشکی و راهپیمایی شرکت کنیم.

سید عبدالملک الحوثی همچنین درباره عملیات جاری مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها گفت که تصمیم مقاومت در انجام عملیات «طوفان الاقصی» یک تصمیم فلسطینی است که مشروعیت کامل دارد و دوست و دشمن را غافلگیر کرده است.

533197