کیومرث هاشمی:

مجموعه جدید تهران باید پاسخگوی برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی باشد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی جدید برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این مجموعه بین‌المللی است و باید برگزاری رویدادهای ورزشی در تمامی رشته‌ها را پاسخگو باشد.
تصویر مجموعه جدید تهران باید پاسخگوی برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، کیومرث هاشمی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و یک شرکت چینی، اظهار کرد: ابراز خوشحالی می‌کنم که امروز شاهد امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان زیرمجموعه وزارت ورزش و شرکت چینی هستیم که با استفاده از توان داخلی به امضاء می‌رسد و وارد حوزه طراحی و ساخت پروژه می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای که بتواند تمام خواسته‌های ما را در برگزاری رویدادهای ورزشی در تمامی رشته‌ها پاسخگو باشد و این خواسته‌ها در نشست ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی که یک مجموعه بین‌المللی به شمار می‌رود برای کشور ما حائز اهمیت است، عنوان کرد: رییس جمهور دستور ساخت این مجموعه بین‌المللی را صادر کرد و مردم خیلی خوشحال هستند که این مجموعه فرهنگی ورزشی ساخته می‌شود و در مدت زمان مربوطه، طی تفاهم‌نامه در فازهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسد و وظیفه ما است که گزارش‌های لازم را به مردم و رییس جمهور ارائه کنیم.

منبع: تابناک

547453