مردم مظلوم غزه با عناصر هویتی خود براسرائیل غلبه می‌کنند

استاندار مرکزی گفت: عناصر هویتی از جمله ایمان، ایثار و وطن پرستی موجب شده تا جامعه به ظاهر از بین رفته غزه همچنان استوار بماند و بدون شک با همین عناصر قدرتمند بر رژیم اشغالگر اسرائیل غلبه می‌کند.
تصویر مردم مظلوم غزه با عناصر هویتی خود براسرائیل غلبه می‌کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، فرزاد مخلص‌الائمه روز سه‌شنبه در همایش ملی هویت و پیشرفت با محوریت استان مرکزی، افزود: ملت مظلوم فلسطین به ظاهر همه چیز خود را در این نبرد نابرابر از دست داده‌اند اما آنچه این ملت را ایستاده نگه داشته، عناصر هویتی است.

وی تاکید کرد: غزه با برخورداری از این عناصر هویتی دوباره احیا خواهد شد و در مقابل اسرائیل جنایتکار به سزای اعمال خود خواهد رسید.

استاندار مرکزی ادامه بیان کرد: معتقدم هر موجود ۲ شاکله دارد که شامل جسمی و معنوی است، این موجود اگر یک انسان باشد، یک جسم و یک شخصت دارد. این موجود اگر جامعه و یا گروهی از مردم باشد از خانواده شروع و به ملت می‌رسد.

مخلص الائمه افزود: هویت، همان نقش را برای جامعه دارد که شخصیت برای جسم دارد و ما به ویژگی و عناصر ممیز و جدا کننده یک جامعه، عناصر هویتی می‌گوییم.

وی اضافه کرد: به طور جد اگر شاکله ظاهری دچار ضعف شود اما درون قوی باشد جامعه می تواند، ظاهر را قوی کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: در طول ۲ سال که افتخار خدمت در استان مرکزی فراهم شد با همفکری اساتید و بزرگان عناصر هویتی استان شناسایی شد.

مخلص الائمه گفت: در این استان، عناصر هویتی قدرتمندی وجود دارد و باید مولفه‌هایی که موجب قوام عناصر می‌شود، شناسایی و در لایه‌های مختلف جامعه تبیین شود.

وی افزود: لازم است هم افزایی هویتی در جغرافیای استان ایجاد شود که در این مهم تا حدودی موفقیت حاصل شده است.

استاندار مرکزی گفت: باید همه فعالیت استان به ویژه دستگاه‌های اجرایی در لایه‌های مختلف برای حرکت به جلو و پیشرفت شکل گیرد.

مخلص‌الائمه افزود: شناخت عناصر هویتی از اهداف این همایش است و برای این همایش هیات اندیشه ورز استان چندین ساعت برگزار و وقت گذاشته شد.

استاندار مرکزی گفت: این همایش پایان گفتمان هویت نیست، زنجیره است که اجزای آن کامل و به موتور حرکت و پیشرفت استان تبدیل می‌شود

منبع: برنا

547434