هوش مصنوعی GPT به دنیای دوربین‌های امنیتی وارد شد

یک دوربین به‌عنوان نخستین دوربین امنیت داخلی با قابلیت هوشمند مجهز به GPT ساخته و به بازار معرفی شد.
تصویر هوش مصنوعی GPT به دنیای دوربین‌های امنیتی وارد شد

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از گیزموچاینا، این دوربین به‌نام Camera Genie S ساخت شرکت Psyn از فناوری خلاقانه هوش مصنوعی برای شناسایی و حفظ لحظات مهم در حین ارائه نظارت استفاده می‌کند. این یک دوربین داخلی بسیار هوشمند است که آزمایشگاه شرکت سینک ادعا می‌کند که هوشمندترین دوربین دنیا تاکنون است.

آنها می‌گویند: دوربین «جینی اس» هوش مصنوعی چندوجهی و وضوح ۵مگاپیکسلی را برای باز کردن سطح بعدی آگاهی ارائه می‌دهد. این دوربین به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک دوربین امنیتی با زاویه عمودی ۵مگاپیکسلی ۲K باشد.

اندازه آن شبیه به یک پروژکتور کوچک است و از یک مدل زبان بزرگ GPT برای ارائه یک تجربه ضبط هوشمند در خانه استفاده می‌کند. این دوربین دارای امکانات هوش مصنوعی، ViewSay برای ساخت یک پایگاه داده‌برداری تصویر به متن حین کارکرد دوربین است. همچنین این امکان را ایجاد می‌کند تا از طریق ویدئوها و تصاویر با ارزش محتوا، خلاصه‌ای کامل از آنچه در اطراف کاربر اتفاق می‌افتد، ارائه دهد. دوربین «جینی اس» شرکت سینک به اسنپ‌دراگون۸ نسل۳ با عملکرد جدید هوش مصنوعی مجهز شده است.

دید رنگی در شب و همچنین فیلترهای رویداد، هشدار و اعلان موجود در دوربین‌های امنیتی هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. همچنین نمای «زوم پان شیپ» را ارائه می‌دهد که به‌گفته این برند، باعث می‌شود کاربر هنگام استفاده از برنامه همراه، احساس کند کاملا در خانه است و۲مدل حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: همشهری آنلاین

546733