سومین دوره رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان آغاز شد

سومین دوره رقابت شبیه‌سازی شورای نگهبان با موضوع صلاحیت‌های شورای نگهبان در نظارت بر مصوبات و انتخابات با حضور گروه‌های شرکت‌کننده در محل پژوهشکده شورای نگهبان آغاز شد.
تصویر سومین دوره رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ‌ پژوهشکده شورای نگهبان سومین دوره رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان که با موضوع صلاحیت‌های شورای نگهبان در نظارت بر مصوبات و انتخابات به همت پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود امروز پنج‌شنبه، 11 آبان‌ماه با حضور گروه‌های شرکت‌کننده در این رقابت در محل پژوهشکده شورای نگهبان آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم، محمدرضا فارسیان، معاون پژوهشکده شورای نگهبان، ضمن اشاره به سابقه برگزاری رقابت‌های شبیه‌سازی در دانشگاه‌های و سایر نهادهای ایران و سایر کشورها، افزود: در هیچ‌یک از نهادهای مشابه شورای نگهبان در سایر کشورها سابقه برگزاری چنین رقابتی وجود ندارد.

معاون آموزش پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه به تشریح مراحل مختلف این رقابت برای شرکت‌کنندگان پرداخت.

در سومین دوره رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان 43 گروه از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در زمینه صلاحیت‌های شورای نگهبان در نظارت بر مصوبات و انتخابات به رقابت خواهند پرداخت که هر گروه را یک استاد دانشگاه راهبری خواهد کرد و در نهایت عملکرد این گروه‌ها توسط اساتید دانشگاه داوری خواهد شد.

منبع: تسنیم

546615